כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"לא עשיתם כלום!"

נתניהו עקץ בפני השרים: השימפנזה דומה לאדם ב-99%

"למעלה ממאה איומים ברצח כנגדי וכנגד משפחתי שהוגשה תלונה לגביהם ולא עשיתם כלום!". הלין ראש הממשלה נתניהו בפני המשנה ליועמ"שית

נתניהו עקץ בפני השרים: השימפנזה דומה לאדם ב-99%
ישיבת ממשלה צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

היום בישיבת הממשלה, התלוננו שרים כי הייעוץ המשפטי לממשלה לעומתי לממשלה. המשנה ליועמ"שית, גיל לימון הגיב ואמר כי "ב-99% אנחנו עם הממשלה".

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב ללימון בעקיצה ואמר: "יש בעלי חיים תבוניים כמו שימפנזה שיש להם 99% גנים משותפים איתנו. האחוז האחד שלא, עושה את כל ההבדל".

שר התקשורת שלמה קרעי למשנה אמר ליועמ״שית גיל לימון: "כל האמצעים הפכו כשרים בעיניכם להפלת הממשלה, עד כדי זילות בחיי ראש הממשלה, משפחתו ושרי הממשלה… יושב עבריין, בפנים גלויות, ומסית לרצח ראש הממשלה ומשפחתו. ממליץ להכניס אותם לחדר ולנעול אותם עם בלוני גז, והמשרוקית של היועמ״שית לא משמיעה אפילו צליל אזהרה… עד היום יושבת בכלא אותה אחת ששלחה מכתב לבנט. לא תוכלו לומר ״ידינו לא שפכו את הדם הזה״.

נתניהו הוסיף עליו ואמר: "אתם אומרים שזה לא פרסונלי… השר קרעי הזכיר איום אחד מתוך למעלה ממאה איומים ברצח כנגדי וכנגד משפחתי שהוגשה תלונה לגביהם ולא עשיתם כלום! אבל אותה אישה מבוגרת, אמר לי השר בן גביר שהיא עדיין יושבת בכלא תרצה. זה לא פרסונלי?". כך מצטט עמית סגל.

בדיון שעסק בקיצוץ תקציבי הישיבות, זעק יו"ר יהדות התורה, שר השיכון יצחק גולדקנופף ואמר: "אין להם לחם לאכול. אני מציע שהממשלה תעביר להם קמחא דפסחא דרך קרנות".

סגן שרת התחבורה, אורי מקלב הזהיר: "הקיצוץ הזה יפגע במוסדות שיש להם לומדים מעבר לגיל הגיוס. אי מתן התקציב נכנס בהגדרת הסנקציות הכלכליות ואין כל סמכות חוקית להטיל סנקציה כזו".

איומים ברצח הסתה בנימין נתניהו גיל לימון שלמה קרעי ישיבת ממשלה היועצת המשפטית לממשלה היועמ"שית שימפנזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד