כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
הצלחה מסחררת

12 אלף איש ישתתפו במפגן של חיזוק ותקווה באירועי "ירושלים לתפארת" בחול המועד פסח בירושלים

במסגרת המיזם יתקיימו ביום רביעי, א' דחול המועד פסח בבנייני האומה ארבעה מופעים מיוחדים ; בצהרים יופיע אמן החושים מני הולנדר במופע על חושי ולאחריו תיערך הצגה לכל המשפחה של עופר הלוי "הרב מהמערב הפרוע" בהשתתפות 8 שחקנים

12 אלף איש ישתתפו במפגן של חיזוק ותקווה באירועי "ירושלים לתפארת" בחול המועד פסח בירושלים
מופעים בירושלים צילום: יח"צ

מופעי "ירושלים לתפארת" ביוזמת ארגון תפארת והמחלקה למורשת מן המזרח של עיריית ירושלים, זכו להצלחה מסחררת ותוך חמישה ימים מרגע פתיחת ההרשמה אזלו כל 12,000 הכרטיסים. במסגרת הפרויקט שמעניק הזדמנות לציבור לחגוג עם כל המשפחה החרדית במחירים השווים לכל נפש יתקיימו בחול המועד מגוון מופעי תרבות מרתקים, מותאמים לכל המשפחה, במחיר מוזל של 35 ש"ח בלבד.

במסגרת המיזם יתקיימו ביום רביעי, א' דחול המועד פסח בבנייני האומה ארבעה מופעים מיוחדים ; בצהרים יופיע אמן החושים מני הולנדר במופע על חושי ולאחריו תיערך הצגה לכל המשפחה של עופר הלוי "הרב מהמערב הפרוע" בהשתתפות 8 שחקנים.

לאחר מכן יתקיימו שני מופעים של הצגת החג החדשה מבית טלי אברהמי הפקות: 'המימונה' בהשתתפות מיכל לויטין, יהודית אריה ולהקת הרוח החיה.

ובערב יתקיים מופע מיוחד לנשים "אורות הגאולה" שיכלול מופע סטנדאפ חגיגי של הניה שוחט ושמחת חג אמיתית עם יפוש ברכהן ויעל כליפא. ובהשתתפות הרבנית ימימה מזרחי והרב רועי מזרחי בהנחיית אשת התקשורת יעל צין.

יח"צמופעים בירושליםצילום: יח"צ

הרב צביקה כהן, מוביל מהפכת התרבות מורשת מן המזרח, וסגן ראש עיריית ירושלים: "אנחנו גאים להביא לציבור את מותג האירועים לחג "ירושלים לתפארת" ולהביא את שמחת החג לציבור בירושלים, דווקא בזמן המלחמה המורכב בו אנו נמצאים, זה הזמן להתאחד יחד, להתחזק, להפיץ תקווה ולצבור כוחות".

הרב כהן הוסיף כי: "הצלחת האירועים מרגשת ומעידה על הצורך והרצון של תושבי ירושלים בתרבות איכותית, אנו שמחים שהצלחנו להנגיש מגוון אירועים לכל המשפחה"

ירושלים לתפארת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד