כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
הממריאים והחוששים

לייבל'ה מתחדש לחג: כל הנייעס מההכנות הקדחתניות

והשבוע בלייבל'ה, מהדורת ערב חג הפסח: נכדת האדמו"רים שהתגרשה, חבר המועצה שמתעד להתפטר, ראש הממשלה לשעבר בקניון הר חוצבים, האדמו"ר שנעמד לשיחה עם כוכב הזמר, ומי התחדשו בחליפות לחג?

לייבל'ה מתחדש לחג: כל הנייעס מההכנות הקדחתניות
לייבל'ה צילום: עיבוד בחדרי חרדים

לייבל'ה התחיל את השבוע ברוגע. למרות הדרמה, הוא נכנס לישון במוצאי שבת כבר בשעה 23:30 ולא חיכה לכטב"מים שיגיעו מאיראן. רק כשקם בבוקר גילה את הדרמה שהתחוללה במהלך הלילה. לייבל'ה אהב את הבדיחה שהטילים שנשלחים מאיראן הם כמו העברה בנקאית רואים אותה רק ביום שלמרחת אלא אם כן אתם עובדים ב'בחדרי' ועושים לכם העברת זהב. 

בכל מקרה, לייבל'ה נערך לחג הפסח במסירות של ממש ושמע על כל החבר'ה שיוצאים לחו"ל ונמצאים במתח אם תפרוץ מלחמה וביותר איך הם יחזרו במלחמה? לייבל'ה יודע כי רבים לקחו הלוואה לנופש של פסח אבל לא לקחו הלוואה להמשך השהייה. לייבל'ה נשאר בארץ הקודש. 

ובכל זאת, בערב פסח לייבל'ה שמע על הרבה שידוכים בזיווג שני. כך למשל הגר"צ וידר רבה של קרית יובל וראש ישיבת 'מעלות התורה' שהתאלמן מרעייתו ע"ה התארס בשעה טובה. כך גם בנו של הרבי מקוזמיר יינשא ביום ראשון ערב בדיקת חמץ בזיווג שני ועוד ועוד שידוכים. 

לייבל'ה שמע גם על גירושין של נכדת אחד האדמו"רים הגדולים בארה"ב, שהיא גם נכדה של אחד מגדולי האדמו"רים בירושלים. לייבל'ה מאחל שהכל יהיה בטוב ובנקל.  

בצל מערכת הבחירות המוניצפאלית שהסתיימה, לייבל'ה שמע על אחד מחברי המועצה של 'דגל התורה' באחת מן הערים החילוניות, בה נבחר ראש עיר שדגל לא תמכה בו, כי הוא מתעד לעזוב את תפקידו ולהכניס את הבא אחריו ברשימה שגם לא נכנס. לייבל'ה ימתין לראות האם אכן הוא יעזוב. 

בכלל, חבר מועצת העיר בית שמש חיים זמורה נתן השבוע בום כשהתפטר מתפקידו במועצה. לייבל'ה שמע כי מי שעמד מאחורי ההתפטרות הוא מורו ורבו הגר"א פילץ ראש ישיבת 'תפרח' וחבר המועצת שזמורה נחשב לתלמידו. לייבל'ה בשלב זה לא ייתן את הדברים החריפים ששמע זמורה מראש הישיבה. 

הפרשן הבכיר במגזר החרדי ישראל כהן, שנחשב לאבי החטופים בדורנו, ממשיך כל העת את הסבבים אצל גדולי ישראל והשבוע הגיע למעונו של ראש הישיבה הגרב"ד פוברסקי לקבל את ברכתו יחד עם בנו היניק והממשיך ארי. ראש הישיבה שיבח ובירך את כהן שימשיך בפעילותו למען אחדות כלל ישראל.

יעקב כהןכהן מתברך מראש הישיבהצילום: יעקב כהן

ב'בובעס ביר' בבית שמש ראה לייבל'ה שיחה בליל שישי בין העיתונאי יוסי שטארק לבין עם כוכב הזמר מוטי איידנסון. 

באדיבות המצלםשטארק סועד עם הזמרצילום: באדיבות המצלם

את המלחין והבעל מנגן בנצי שטיין, שכובש ערב ערב את אירועי השמחות והאירועים הגדולים, ראה לייבל'ה ביציאה מטרקלין פתאל בנתב"ג לאחר מסע מפרך בליז'ענסק ואצל ר' ישעיה'לה. 

באדיבות המצלםשטיין ביציאה מהטרקלין היוקרתיצילום: באדיבות המצלם

אפרופו שטיין, גולש שיגר מביתו תמונה של בנצי בסוד שיח עם הרבי מקאליב על הגשר המפורסם המוביל מרחוב עזרא לרחוב צפניה בירושלים. הרבי הודה לשטיין על הקליפ עם הלחן מזקנו הרבי מקאליב זצ"ל. 

באדיבות המצלםהרבי מקאליב בשיחה עם הגשר עם המלחיןצילום: באדיבות המצלם

ראש הממשלה לשעבר אוהד אולמרט נצפה השבוע מתכונן לחג הפסח במתחם "מגה ביס" החדש בקניון הר חוצבים בירושלים.

באדיבות המצלםאולמרט סועד בהר חוצביםצילום: באדיבות המצלם

בחבורת המצות המהודרת  בראשות ובכשרות הפוסק הגאון רבי בן ציון הכהן קוק, כובד עורך ׳בקהילה׳ שלמה קוק, בנו של הרב, בהפרשת חלה.

את האיש והעוצמה היהודית אריאל אלחרר ראה לייבל'ה השבוע מתארגן על חליפה עוצמתית מהטרנד החדש של 'בי-מן'. לייבל'ה תיעד את רגעי הדילמה המורכבת - האם לקחת וסט או בלי? החלטה קשה. 

באדיבות המצלםאלחרר והחליפהצילום: באדיבות המצלם

מי שעוד התחדש לחג הוא מנהל הסמינר המפורסם בירושלים הרב מנדלסון שנצפה בחנות ברחוב ירמיהו רוכש חולצה חדשה לחג הפסח.

באדיבות המצלםהרב מנדלסון והחולצה מאמריקהצילום: באדיבות המצלם

לאחר חצות הלילה השבוע ראה לייבל'ה הגאב"ד הגאון רבי אשר וייס בליווי בנו רב קהילת חיי נפש בביקור בסניף הראשי של רשת ההלבשה החסידית ברודווי בירושלים לקראת חג הפסח.

באדיבות המצלםהגאב"ד בברודוויצילום: באדיבות המצלם

את הרה"צ רבי ברוך הגר מסערט ויז'ניץ חתנו של הרבי הקוה"ט מויז'ניץ ראה לייבל'ה שהוא בוחר דווקא לערוך את הקניות לחג בצומת של איצקוביץ בבני ברק כשהוא מחפש אחר מוצרים שיפארו את הבית. 

באדיבות המצלםהרה"צ מסערט ויז'ניץ בקניותצילום: באדיבות המצלם

את הרה"צ רבי אהרן שפירא גאב"ד פרדס כץ ראה לייבל'ה בחנות 'שקל אקספרס' במרכז רימונים בבני ברק בקניית מתנות אפיקומן לנכדיו וניניו היקרים לבל יריבו על ה'אפיקומן'. 

באדיבות המצלםהרב שפירא קונה משחקים לצאצאיםצילום: באדיבות המצלם

בביתר ראה לייבל'ה את רב העיר הגאון רבי חיים וייס מתעדכן בחזור משחרית של בין הזמנים בלוח המודעות של 'שטיבל' מבית נתיב פרו שמביא את הנייעס עד לפתחי המקוואות.

באדיבות המצלםהגר"ח וייס עם לוח שטיבלצילום: באדיבות המצלם

האדמו"ר מויז'ניץ הגיע השבוע לכתר הרימון להשתתף בשמחת השבע ברכות כעת לבת איש העסקים הרב יעקב ביבלה מבעלי ספרי אור החיים. לאחר מכן נערך במקום ליל סדר יוקרתי כמו שרק ביבלה יכול להפיק.

באדיבות המצלםהרבי מויז'ניץ אצל ביבלהצילום: באדיבות המצלם

אפרופו ויז'ניץ, בחתונת הזמר שלומי ורצברגר ראה לייבל'ה את התיעוד המיוחד של הרבי מויז'ניץ מתרגש משירי הרגש במעמד החופה. 

בברכפלד ראה לייבל'ה צוות הניקיון של חברת גולובנציץ לקחו פיקוד עם עיריית מודיעין עילית על ניקיון העיר לכבוד החג.

באדיבות המצלםהצוות של גולובנציץ נותן עבודהצילום: באדיבות המצלם

אחרי מכירת החמץ בלשכת מנכ"ל הכנסת, סייר רבה של ירושלים הראשל"צ הגרש"מ עמאר במטבחי המזנון יחד עם ממונה הכשרות בכנסת הרב אביעד גוטמן ועוזר מנכ"ל הכנסת חיים רבינוביץ. 

באדיבות המצלםהגרש"מ עמאר במטבח הכנסתצילום: באדיבות המצלם

במסדרונות בית החולים הדסה ראה לייבל׳ה את ראש ישיבת פינסק קרלין לצעירים הגאון רבי יחזקאל הניג עם הנגיד ואיש הנדל״ן מבית שמש יהודה קוריץ.

באדיבות המצלםקוריץ וראש הישיבהצילום: באדיבות המצלם

בחתונת בנו של הרב יהושע ראוכברגר שנערכה השבוע ראה לייבל'ה את ראש העיר חיפה יונה יהב, מוטי בבצ'יק ומוטי ביכלר.

באדיבות המצלםבחתונה של ראוכברגרצילום: באדיבות המצלם

במסגרת יום האחות הבינלאומי שר הבריאות אוריאל בוסו העניק בטקס בבית הנשיא הרצוג תעודת הצטיינות לאח החרדי נתנאל פוקסברומר, חבר סגל הוראה במרכז האקדמי לב ומייסד עמותת 'כל ישראל אחים ואחיות', על עמידה איתנה במשימה בתקופת המלחמה.

באדיבות המצלםפוקסברומר עם נשיא המדינהצילום: באדיבות המצלם

בכנס "סוכת שלום" שנערך השבוע ראה לייבל'ה את היועץ האסטרטגי רוני רימון בסוד שיח עם פרקליט הצמרת עו"ד ישראל ענדען. אם תשמעו בקרוב על מיזמים גדולים ביניהם, תזכרו מי חשף על כך לראשונה.

באדיבות המצלםרימון והפרקליט ענדעןצילום: באדיבות המצלם

את מוישי גרוסברגר מנכ"ל מדאסיס הטסות רפואיות וסיוע רפואי בינ"ל ראה לייבל'ה במכירת חמץ אצל הרב הראשי לישראל הגר"ד לאו.

באדיבות המצלםגרוסברגר במכירת החמץצילום: באדיבות המצלם

בין שלל הפקות מוזיקליות מושקעות שהושקו לקראת החג, הגיעה לאוזנינו יצירה מופלאה של הזמר מוישי. לייבל'ה שמע את השיר מתנגן בשטיפות הרכבים ובעמדות להגעלת כלים..

באדיבות המצלםהשיר החדש של וולסצילום: באדיבות המצלם

לפינת המזל טובים השבועית

ברכת מזל טוב לאברהם איסר בריסק יו"ר 'בולטון פוטנציאל' לרגל שמחת אירוסי בנו בשעה טובה.

ברכת מזל טוב למנהל התוכניות והחדשות ברדיו 'קול חי' בצלאל קאהן לרגל אירוסי הבת, עם החתן החשוב יצחק אייזיק איזיקוביץ, בנו של אליעזר אייזיקוביץ סופר עולם העיתונות החרדית. לייבל'ה מאחל בניין עדי עד והרבה נחת.

ברכת מזל טוב ליועץ האסטרטגי יעקב איזק להולדת הנכד בן לבנו אפרים איזק.

ברכת מזל טוב לדודי ברנשטיין מו"ל אתר לרגל שמחת אירוסי בנו השבוע בשעה טובה ומוצלחת. 

ברכת מזל טוב חמה ולבבית ליועץ הרפואי הרב משה חרש לרגל אירוסי הבן בשעה טובה ומוצלחת.

באדיבות המצלםבלחיים אצל משה חרשצילום: באדיבות המצלם

ברכת מזל טוב לאברהם קפר, מנהל לשכת סגר"ע מודיעין עילית יעקב מרציאנו, לרגל שמחת הולדת הבן. 

לייבל'ה לייבלה רכילות חרדית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד