כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
"קמים עלינו לכלותינו"

נתניהו: "הפירוד הפנימי צריך להיעלם, אנחנו תחת איום קיומי"

ראש הממשלה נתניהו לפורום ראשי האגפים במוסד ופורום המנהלים בשב"כ: "הפירוד הפנימי צריך להיעלם עכשיו משום שאנחנו תחת איום קיומי - ובאיום קיומי מאחדים כוחות ולא מפלגים אותם"

נתניהו: "הפירוד הפנימי צריך להיעלם, אנחנו תחת איום קיומי"
ראש הממשלה בנימין נתניהו עם ראש המוסד צילום: קובי גדעון /לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום (חמישי), במטה המוסד למודיעין ולתפקידים מיוחדים, שם נפגש עם ראש המוסד דדי ברנע ולאחר מכן עם פורום ראשי אגפים במוסד. 

ראש הממשלה נתניהו אמר לפורום ראשי האגפים במוסד: "החג הזה הוא שונה, כי "קמים עלינו לכלותינו". זה דבר מאוד מוחשי, מציר הרשע של איראן ושלוחותיה, כולל החמאס.

ומנגד, "משעבוד לגאולה". זה מאוד מוחשי כשיש לנו עדיין חטופים שמוחזקים שם במרתפי המפלצות בעזה".

נתניהו הוסיף: "אנחנו מחויבים גם לנצח את ציר הטרור בעזה, גם לשחרר את החטופים וגם להדוף את האיום הכולל שבא מאיראן. 

אלו משימות גדולות מאוד שמחייבות שני דברים: דבר ראשון שזה מחייב זה נחישות, הדבר השני שזה מחייב זה אחדות.

אומות מתפוררות קודם כל מבפנים. לא מהלחץ החיצוני, אלא קודם כל מהפירוד הפנימי. הפירוד הפנימי צריך להיעלם עכשיו משום שאנחנו תחת איום קיומי, ובאיום קיומי מאחדים כוחות ולא מפלגים אותם. זה הדבר החשוב ביותר שיש.

מעצמות אדירות בזמננו, כולל מעצמות עולמיות, נפלו בהיעדר לכידות פנימית סביב הרעיון המאחד. הרעיון המאחד פה הוא שיבתו של עם ישראל לארצו ושיקום יכולת ההגנה שלנו מפני אלה שרוצים לכלותינו. זה הרעיון המרכזי והחשוב ביותר לפני כל דבר אחר - לפני תיקון עולם, לפני כל שאר הערכים שיש לנו.

אם אין לנו את היכולת להגנה עצמית מפני מבקשי נפשנו אין לנו כלום, ועל זה צריך להתלכד כרגע בכל העוצמה בחג הפסח הזה ומה שיבוא אחריו", כך ראש הממשלה. 

ראש הממשלה וראש המוסד דנו במסגרת הפגישה על ההתפתחויות האזוריות בגזרות השונות. כמו כן, ראש הממשלה וראש המוסד התייחסו בדבריהם למאמצים המתמשכים ולחשיבות לעשות כל שניתן על מנת להשיב את החטופים והחטופות הביתה בהקדם. 

לאחר מכן, ביקר ראש הממשלה נתניהו במטה השב"כ, שם קיים פגישת עבודה עם ראש השב"כ רונן בר, ולאחריה נפגש עם הפורום הבכיר של הנהלת השירות בראשות ראש השירות, רונן בר, סגנו, ומנהלים בכירים נוספים. 

רה"מ נתניהו קיבל סקירה מקיפה על הפעילות הסיכולית העצימה של השירות בזירות השונות. 

ראש הממשלה נתניהו הודה למוסד ולשב"כ על חלקם בהגנה על ביטחון המדינה, ובייחוד על העשייה הביטחונית, מבצעית ומודיעינית הרחבה שעשו הארגונים מאז מתקפת ה-7 באוקטובר.

בנימין נתניהו ראש המוסד דדי ברנע שב"כ המוסד רונן בר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד