כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
120 סיומים

מעמד אחדות ברחובות בראשות מנהיג עולם הישיבות הגרמ"ה הירש 

אחדות גדולה בעיר רחובות במעמד ראש הישיבה הגרמ"ה הירש שהגיע למשא חיזוק במעמד 120 סיומים על ידי בחורי הישיבות בעיר. צפו בתיעוד מסכם מהמעמד

מעמד אחדות ברחובות בראשות מנהיג עולם הישיבות הגרמ"ה הירש 
ראש הישיבה הגרמ"ה הירש במשאו צילום: מוישי רבי

לאחר שבבחירות האחרונות סיעת שס"ד בעיר התפצלה ומפלגות דגה"ת וש"ס התמודדו ברשימות עצמאיות, בשבוע האחרון בעבודה מאומצת ובשיתו"פ מרשים למען האחדות קיימו נציגי כלל הסיעות מעמד מיוחד שבמהלכו נערכו 120 סיומים ע"י בחורי העיר בהשתתפות כלל רבני העיר ובראשות מנהיג עולם הישיבות הגרמ"ה הירש, במעמד השתתפו ונשאו דברים גם הגאון רבי אברהם יצחק הכהן קוק ר"י מאור התלמוד ורבה של בני ברק הגאון רבי מסעוד בן שמעון שגם ייסדו בעיר כולל בין הזמנים מיוחד.

במעמד השתתפו גם מאות תושבי העיר מכל החוגים בראשות רבני העיר מכלל החוגים והעדות.

התרגשות גדולה נרשמה בקהל עת נכנס לאולם מנהיג עולם הישיבות ראש הישיבה הגרמ"ה הירש שמערכת הבחירות האחרונה בעיר לוותה בהדרכתו הצמודה, כשבואו לאירוע זה מסמלת מחדש אחדות בעיר.  

לאחר מכן נשא דברים הגאון רבי אברהם יצחק הכהן קוק ראש ישיבת מאור התלמוד שאמר בדבריו כי "ראשית כל נשמע את רבנו הגדול רבי משה הלל שבא לחזק אותנו בבחינת ’היום תאמצנו היום תדרשנו לטובה".

ראש הישיבה הגרמ"ה הירש פתח בדברים בשבח המעמד הגדול ובזכות הגדולה של 120 סיומים.

במשאו אמר: "אתם בני הישיבות ואברכי הכוללים, כל העולם חושב שאנחנו הגענו לכאן לעולם כדי ליהנות, ואתם יודעים שהגענו לכאן כדי לעבוד את הקב"ה. גם הצרות שמתרגשות עלינו מבית ומחוץ לא משפיעות עליכם, ממשיכים לעסוק בתורה ולהיות דבקים בגמ’ וגם בבין הזמנים".

לסיום הוסיף: "הייתי אומר הלכה למעשה משהו, שכל בחור ובחור מחוייב כל יום ללמוד חמש דקות מוסר בזמן מסויים עם ספר מסויים כל יום ויום מוסר, זה  יזכיר לו מיהו - הוא חלק של כלל ישראל שכל התכלית להתקרב לקב''ה על ידי תורה ומצוות".

בסיום דבריו נערך מעמד סיום 120 המסכתות לקול שירת ההמונים, כשעל הפן המוזיקלי מופקד הזמר מוטי ויזל ומקהלת 'נגינה' ותזמורתו של חנניה סונדורס שהרקידו את הקהל לשמחה של תורה.

הרב משה הלל הירש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד