כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
חשף את הצביעות

ישראל: "רוצחי הילדים מעזה מחייכים. שר החוץ האיראני - טרוריסט"

שגריר ישראל לאו״ם גלעד ארדן קרא היום למועצת הביטחון להתנגד להכרה במדינה פלסטינית: "רוצחי הילדים צופים מעזה בדיון הזה ומחייכים. אין פרס גדול לטרור יותר מהדיון הזה. אם ההחלטה תעבור, היא לא מועצת הביטחון. נצטרך לקרוא לה מועצת הטרור"

ישראל: "רוצחי הילדים מעזה מחייכים. שר החוץ האיראני - טרוריסט"
מועצת האו"ם צילום: unsplash

שגריר ישראל גלעד ארדן נאם היום בדיון במועצת הביטחון לקראת הצבעה על הכרה במדינה פלסטינית כחברה מלאה באו״ם:

"כמה המועצה הזו יכולה להיות מנותקת מהמציאות כשהיא משקיעה זמן ומשאבים בהחלטה שהיא כה מנותקת מהמציאות? בהחלטה שתהיה לה אפס השפעה חיובית על הצדדים, החלטה שתגרום רק לנזק לשנים שיבואו ותפגע בסיכוי לדיאלוג עתידי.  רוצחי הילדים צופים מעזה בדיון הזה ומחייכים. אין פרס גדול יותר לטרור מהדיון הזה".

ארדן המשיך: "האם שמעתם מנהיג פלסטיני אחד שגינה את טבח הילדים שלנו? הרשות הפלסטינית לא רק שלא גינתה את טבח ה-7.10, אלא היא גם משלמת משכורות חודשיות למחבלים שהשתתפו בכך. הרשות הפלסטינית היא ישות טרור שלא ראויה לקבל כל מעמד כאן! אם ההחלטה הזו תעבור, לא נוכל עוד לקרוא למועצה הזו מועצת הביטחון. נצטרך לקרוא לה מועצת הטרור".

״הדבר היחיד שהכרה חד-צדדית כפויה במדינה פלסטינית תגרום הוא סיכול אפשרות לדיאלוג. כל עוד הפלסטינים ימשיכו להאמין שהם יכולים לעשות שימוש ציני באו"ם לאינטרסים שלהם, מדוע שהם ירצו לשבת בשולחן המו״מ ולהסכים לפשרה? הפלסטינים דחו כל תכנית שלום וממשיכים לתמוך בטרור ולהחרים כל מו"מ. וכעת הם יודעים שהסרבנות שלהם משתלמת".

השגריר ארדן קרא למועצה: "אל תיכנעו לפוליטיקה. אל תתמכו בהצעה המסוכנת הזו".

השגריר ארדן תקף בחריפות את היחס הסלחני של האו״ם לאיראן ואת הזמנת שר החוץ האיראני ימים ספורים לאחר המתקפה על ישראל וחרף מעורבותה בטבח 7.10:
 
"איראן תקפה את ישראל באופן חסר תקדים  לפני פחות משבוע אולם במקום להכיר במשמרות המהפכה כארגון טרור, ולהטיל סנקציות על משטר הרשע של איראן, מועצת הביטחון פותחת את שעריה לשר החוץ האיראני - לטרוריסט! אינכם רואים מה קורה כאן? שר הטרור עבדאללהיאן לא הגיע לכאן כדי להביע צער על המתקפה של מדינתו ולהודיע למועצת הביטחון שהרפובליקה האסלאמית משנה את דרכיה. הוא כאן לשים אתכם ללעג. הוא כאן כדי להראות לכם שמדינתו יכולה לפתוח במתקפה בשבת - ומספר ימים לאחר מכן לבוא לכאן ולהטיף לכם על זכויות אדם ומשפט בינלאומי".

ארדן המשיך: "הנוכחות של שר הטרור עבדאללהיאן כאן היום היא בדיחה! אם האו״ם לא מסוגל למנוע טרור או להגן על זכויות אדם, הוא איבד כל לגיטימציה או הצדקה להמשיך להתקיים. הדיון הזה וההצבעה בעד כפיית הקמת מדינה פלסטי-נאצית ייזכרו כקטליזטור לקריסתו של האו״ם. דיון שקורה למרות שהעולם בוער אך מועצת הביטחון עסוקה בלסייע למחבלים בעזה לשרוד. זו הסיבה שלאו"ם במתכונתו הנוכחית אין עתיד".

איראן המתקפה האיראנית על ישראל גלעד ארדן האו"ם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד