כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
חוויה מבעתיה

ישראלים גורשו ממלון בזנזיבר: "טירוף בעיניים"

ארבעה ישראלים הגיעו בלילה למלון שהזמינו בזנזיבר והופתעו לראות בכניסה רכב עם סטיקרים שבהם נכתב "לשחרר את פלסטין". "ברגע שאמרתי למנהל שאנחנו ישראלים נהיה לו מראה של טירוף בעיניים"

ישראלים גורשו ממלון בזנזיבר: "טירוף בעיניים"
זנזיבר צילום: נתי שוחט פלאש 90

ארבעה ישראלים שהגיעו אתמול לחופשה בזנזיבר שבטנזניה גורשו מהמלון באמצע הלילה על ידי המנהל. "היה לו מראה של טירוף בעיניים, הוא צרח עלינו לעוף, היינו מבוהלים", סיפר אחד מהם לחדשות 12.

הארבעה הגיעו ב-01:00 בלילה למלון שהזמינו מראש. בכניסה הם הבחינו ברכב גדול עם סטיקרים שעליהם נכתב "לשחרר את פלסטין". הרכב עורר בהם חשש והם ביקשו לברר את העניין עם פקיד הקבלה, שהשיב שהרכב שייך למנהל.

"זה הדליק לנו נורה אדומה והרגשה לא נוחה", סיפר עומרי אחד הישראלים ל-N12, "זה לא מה שאתה רוצה לראות כשאתה מגיע לחופשה, הפקיד אמר שאין לנו מה לדאוג, שבטוח שם ובבוקר הרכב הזה כבר לא יהיה שם", הוסיף עומרי.

בשל השעה המאוחרת החליטו הארבעה להישאר ולעזוב למלון אחר בבוקר. "הודענו לפקיד שנרצה החזר מלא על ההזמנה והוא הלך לקרוא למנהל", סיפר עומרי. "ברגע שאמרתי למנהל שאנחנו ישראלים, נהיה לו מראה של טירוף בעיניים. הוא צרח עלינו לעוף מהמלון שלו, מהפקידים הוא ביקש שיוציאו אותנו כי הוא לא רוצה אותנו שם".

לדברי עומרי, "הייתה לו חזות ערבית, הבנתי שהוא מצרי. היינו מבוהלים, זו חוויה מבעיתה". אחרי שגורשו עברו הארבעה לבית מלון אחר.

 

זנזיבר מלחמת חרבות ברזל אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד