כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
משרת את המשטרה

ברוכה השבה: סאנגיונג חוזרת עם שם חדש ורכב עם שבעה מקומות

רקסטון מוכר היטב מכיוון שהוא משרת גם את משטרת ישראל, אבל כעת הוא עובר שדרוג מכיוון שבעלת הבית החדשה של סאנגיונג החליטה לשנות מעט את תא הנוסעים

ברוכה השבה: סאנגיונג חוזרת עם שם חדש ורכב עם שבעה מקומות
סאנגיונג משנה את שמה ל-KGM ומתחילה לשווק רקסטון מעודכן. החל ב-260 אלפי שקלים צילום: KGM

טלקאר, יבואנית קיה משיקה מחדש בישראל מותג קוריאני וותיק שלה: סאנגיונג. אלא שכעת סאנגיונג כבר אינה סאנגיונג אלא KG מוביליטי. סאנגיונג עצמה נחשבת לאחת החברות הוותיקות בקוריאה, אלא שבשנה שעברה לאחר שפע של גלגולים ושינויים שינתה סאנגיונג בעלות ועל הדרך גם שינתה את שמה ל KG מוביליטי – או בקיצור KGM.

הדגמים של סאנגיונג מוכרים היטב בישראל גם בזכות השימוש של משטרת ישראל ברכבי השטח של סאנגיונג וגם בגלל שיש לה מיניוואנים מאוד גדולים כמו ה-רודיוס.

כאמור- כעת סאנגיונג כבר אינה נקראת סאנגיונג אלא KGM, כלומר "KG מוביליטי" מכיוון שכעת היא שייכת לקבוצת KG הקוריאנית – והדגם הראשון שמגיע לישראל תחת שמה של KG מוביליטי הוא רכב השטח הבכיר של סאנגיונג: הרקסטון.

רקסטון מוכר היטב מכיוון שהוא משרת גם את משטרת ישראל, אבל כעת הוא עובר שדרוג מכיוון שבעלת הבית החדשה של סאנגיונג החליטה לשנות מעט את תא הנוסעים. עיקר השינוי מבוצע בלוח המחוונים בו מערכת המולטימדיה מתחדשת במסך בגודל 12.3 אינץ' במקום המסך הקודם שהיה בקוטר 8 אינץ'. בנוסף לפי היצרנית גם מערך השליטה בבקרת האקלים עובר שדרוג וגם איכות החומרים.

המנוע הוא עדיין מנוע הטורבו דיזל המוכר של סאנגיונג בנפח 2.2 ליטרים אשר מפיק  202 כוחות סוס ו – 45 קג"מ. תיבת ההילוכים אוטומטית בעלת שמונה מהירויות ומכיוון שמדובר ברכב שטח, נזכיר שזהו רכב שמצויד בהנעה כפולה וגם בהילוך כוח לנסיעה בשטח קשה.

מחירה של גרסת הבסיס שמצוידת בשלוש שורות ישיבה הוא 259,900 שקלים והיא כוללת בין היתר תשע כריות אוויר, בקרת אקלים מפוצלת ומפתח חכם. הגרסה הבכירה של KGM רקסטון מוסיפה בין היתר מושבים קדמיים חשמליים, משטח טעינה אלחוטי, דלת תא מטען חשמלית וחלון בגג. מחיר הגרסה הבכירה הוא 299,900 שקלים.

שתי רמות הגימור מצוידות כסטנדרט ב-7 מושבים.

 

רקסטון טלקאר קיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד