כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
במעמד גדולי ישראל

קהילת המאיר לארץ בראשות הגר"י אברג’ל סיימו את כל התורה כולה

השבוע נערך מעמד 'הדרן עלך 4' לחגיגת סיום כל חלקי התורה ע"י בחורי ואברכי קהילת בני תורה המאיר לארץ בנתיבות בראשות הגה"צ רבי ישראל אברג'ל. במעמד הסיום השתתפו מרנן ורבנו גדולי ישראל מכל העדות והחוגים

קהילת המאיר לארץ בראשות הגר"י אברג’ל סיימו את כל התורה כולה
סיום כל התורה כולה בקהילת המאיר לארץ צילום: שוקי לרר

בכוח התורה: למעלה מאלף בני קהילת המאיר לארץ השתתפו ביום שלישי במעמד הסיום המרכזי בסעודת מצווה ברוב עם עם תזמורת מלאה לחגיגת סיום כל התורה כולה במסגרת סיומי ״הדרן עלך 4״ 

במוסדות המאיר לארץ בראשות הגאון הצדיק רבי ישראל אברג'ל נערך כמידי שנה מעמד הסיומים בו נוטלים חלק עשרות אברכי הכוללים, לצד בעלי בתים, בחורים וילדים הזוכים כל אחד לסיים מסכת, בבלי, ירושלמי, משניות, זוהר ושאר חלקי התורה.

במעמד הוקמה במה ענקית בה ישבו כלל המסיימים, גדולי ישראל, רבנים, לצד אברכים וילדים שיפארו את הדורות הבאים וזכו לשקוד על התורה ולסיים מסכתות.

רגע מרגש במעמד היה כאשר רב יחידת מגלן שעבר את כל התקופה האחרונה בתוככי עזה נעמד לסיים מסכת שנלמדה בתוך עזה במהלך הלחימה. 

הרב אברג'ל ציין את מסירותו של רב היחידה שבין טילים ופיצוצים עזים גמרתו פתוחה לפניו וזוכה היום גם הוא להיות חלק מבין עשרות המסיימים.

במעמד הסיום השתתפו חבר מועצת גדולי התורה ראש ישיבת הנגב הגאון רבי אריה לוי, חבר ביה"ד הגדול הגאון רבי דוד ברדוגו, הגאון רבי חיים מגורי ר"י עטרת שלמה, הרב אלון נשיא, הדיין הרב יגאל דרעי, הרב יעקב אביטן, הרב שמואל אלימלך, הרב יעקב זמיר, הגר"א איינוהרן ר"י אופקים, הגר"א כהן ר"י תפארת צבי ועוד.

הרב ישראל אברג'ל המאיר לארץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד