כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
הסבב נגמר

גורם מודיעין: "איראן לא צפויה להגיב למתקפה"

לאחר התקיפה המיוחסת לישראל בלב איראן, גורם מודיעין אזורי טוען כי איראן לא צפויה להגיב למתקפה - והסבב בין שתי המדינות נגמר. ראיסי: "איראן ניצחה ותמשיך להשיג נצחונות"

גורם מודיעין: "איראן לא צפויה להגיב למתקפה"
מטוסי קרב. אילוסטרציה צילום: unsplash

מקור מודיעין אזורי שצוטט ברשת CNN האמריקנית, טען כי "המתקפות בין ישראל לאיראן הסתיימו", זאת אחרי התגובה הישראלית שמתקפה האיראנית הלילה. 

הגורם ציין כי לפי הידוע לו איראן לא צפויה להגיב למתקפה. גורם איראנית בכיר אמר במקביל ל"רויטרס" כי לא צפויה תגובה מיידית מצידה של איראן, ושלא היא לא בטוחה מי עומד מאחורי המתקפה. 

בתוך כך, נשיא איראן ראיסי אמר: "אנחנו נלחמים במלחמת רצונות, איראן ניצחה ותמשיך להשיג ניצחונות. 'ההבטחה האמיתית' שיקפה את הכוח שלנו, את רצון הברזל של עמנו ואת האחדות שלנו. כל חלקי העם וכל הזרמים הפוליטיים מסכימים שהפעולה הזו חיזקה את כוחה ואת יכולתה של הרפובליקה האסלאמית". 

בהודעה ברשמית של צבא איראן נכתב כי הבסיס שהותקף הוא של חה"א של הצבא הסדיר ולא של משמרות המהפכה. קולות הפיצוץ, שנשמעו הבוקר באזור אספהאן, היו קשורים לירי הגנה אווירית לעבר עצמים חשודים. לא היו נפגעים בנפש ולא נגרם נזק - כך לפי ההודעה. 

גורם ישראלי אמר כי "ישראל ביצעה תקיפה אווירית בתוך איראן כדי להעביר מסר לאיראן כי לישראל יש את היכולת לפגוע בתוך המדינה".

המתקפה האיראנית על ישראל איראן מודיעין ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד