כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
מחאה מסוכנת

סוף שבוע קטלני: 26 תאונות דרכים; שוטר נדרס למוות

המחאות מסכנות את חיי המוחים ואת השוטרים. בתאונת דרכים בסוף השבוע בכביש 1 נדרסו למוות שוטר-מתנדב ועובד קבלן | בנוסף אירעו 26 תאונות בהן נהרגו ונפצעו אזרחים

סוף שבוע קטלני: 26 תאונות דרכים; שוטר נדרס למוות
תאונת הדרכים הקטלנית בכביש 1 סמוך למחלף ענבה צילום: דוברות המשטרה

משטרת ישראל ואגף התנועה הודיעו הערב (מוצ"ש) על נפילתו בטרם עת של שוטר-מתנדב רס"ר דניס שבצוב ז"ל בתאונת דרכים שאירעה בכביש 1, סמוך למחלף ענבה.

דניס ז"ל בן 47 בנופלו, הותיר אחריו אישה ושני ילדים. דניס עלה לארץ בשנת 2001 ועבד כעצמאי. בשנת 2019 התגייס בהתנדבות למשטרת ישראל ושירת כמתנדב במשטרת התנועה הארצית בגזרת שפלה של אגף התנועה. דניס עסק בפעילות משטרתית עת נפל במילוי תפקידו.

דוברות המשטרההשוטר דניס שבצוב ז"לצילום: דוברות המשטרה

במהלך הערכת מצב שקיימו בזירה מפקד מחוז מרכז - ניצב אבי ביטון יחד עם ראש אגף התנועה ניצב יהודה בן-עטר, עלה כי מפרטים ראשונים, ג'יפ פרטי שנסע על כביש 1 למזרח נהוג ע"י תושב כפר יונה, סטה מנתיב נסיעתו ופגע במתנדב משטרת התנועה הארצית ועובד קבלן של נתיבי היובל שנדרסו למוות, בעת שפינו מהכביש מפגעי דרך שהוצבו קודם לכן במחאה לא חוקית במקום בשניים, בעת שהיו בתפקיד והמתינו להגעת משאית לפינוי מפגעי הדרך  מהשול.

דוברות המשטרהתאונת הדרכים הקטלנית בכביש 1 סמוך למחלף ענבהצילום: דוברות המשטרה

מפקד מחוז מרכז - ניצב אבי ביטון הדגיש כי מדובר במחאה לא מתואמת, שסיכנה את כלל משתמשי הדרך, את המוחים עצמם והסתיימה באופן טראגי כאשר שוטר-מתנדב ועובד קבלן של חברת נתיבי היובל נדרסו למוות, עת נדרשו לפנות את החביות שהציבו המוחים במרכז הכביש, כשהשניים עמדו בשול וכאמור נפגעו מרכב שסטה לכיוונם.  

בנוסף ציין הממ"ז: "ציר ראשי נועד לתנועת כלי רכב באופן בטוח ואסור להופכו למגרש ומוקד מחאות המסכן את המוחים, השוטרים ושאר הציבור".

בתום הערכת מצב שקיים מפקד מחוז מרכז בזירת תאונת הדרכים הקטלנית בכביש 1 סמוך למחלף ענבה, הטיל את החקירה על בוחני מרחב שפלה.

דוברות המשטרהתאונת הדרכים הקטלנית בכביש 1 סמוך למחלף ענבהצילום: דוברות המשטרה

בתוך כך, נרשם סוף שבוע קטלני ברחבי הארץ עם 26 תאונות רכים בהן נהרגו שבעה בני אדם, שישה נפצעו קשה ו-20 באורח בינוני. על פי נתוני מד"א, עשרות בני אדם נוספים נפצעו קל.

דניס שבצוב שוטר נדרס למוות דריסה תאונות דרכים כביש 1 מחלף ענבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד