כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"לא מפסיקים לתקוף"

בן גביר מתייחס לסערת ה"דרדלה": "אמשיך לומר את האמת"

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר התייחס לסערת ציוץ ה"דרדלה" וכתב: "הדבר האחרון שישראל צריכה, הוא שירי טילים מאיראן יענה בתגובות רפות כמו שעשו שנים מול החמאס"

בן גביר מתייחס לסערת ה"דרדלה": "אמשיך לומר את האמת"
השר איתמר בן גביר צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר התייחס הבוקר (ראשון) לסערה שפרצה לאחר שכתב על לתקיפה המיוחסת לישראל כי היא הייתה "דרדלה", וקיבל בכך אחריות על הפעולה, למרות שעד עתה אף גורם ישראלי רשמי לא נטל על כך אחריות.

בן גביר כתב: "ביומיים האחרונים בכלי התקשורת לא מפסיקים לתקוף אותי על הציוץ שלי משישי".

"מה לא טענו?", כתב בן גביר, "שהאיראנים מעודדים ממנו (כאילו הם צריכים אותי לדעת מה מתרחש על אדמתם) , שבכלי התקשורת בעולם ציטטו אותו (פתאום אכפת להם, אחרי שנה שלימה שכל ההפגנות שלהם צוטטו בכל העולם) ובכלל למה לא להעמיד פנים שהכל בסדר??? למה לא לספר לכולם שהכרענו את הצד השני והוא "מורתע"???

"אז זהו שלא, ואין לי כוונה לספר סיפורים לעם ישראל".

לדבריו, "במשך שנים סיפרו לנו שצה"ל תוקף בעזה אחרי ירי טילים לעבר הדרום ושהוא משמיד תשתיות משמעותיות, במשך שנים סיפרו לנו (רוב "מומחי הביטחון") שחמאס מורתע! בעוד שהאמת היא שהפציצו דיונות ריקות או עמדות לא מאוישות וחמאס לא ממש היה מורתע....

הדבר האחרון שישראל צריכה, הוא שירי טילים מאיראן יענה בתגובות רפות כמו שעשו שנים מול החמאס. ירי טילים מאיראן חייב להיענות בתגובה חריפה ביותר, כדי שלא יקרה מצב כזה שנית".

לסיום הבהיר: "אמשיך לומר את האמת הזו, גם אם היא לא תמיד פופולרית ומסתדרת עם המסרים של ביידן ומהנדסי התודעה, אמשיך להלחם עליה.

"ברוך השם שבחלקת האלוקים הקטנה שלנו במשרד לביטחון לאומי יש שינוי אדיר (900 כיתות כוננות, 110000 נשקים במסגרת רפורמת כלי הנשק, שינוי מדיניות משטרה, שינוי מדיניות שב"ס), אבל חשוב שנוביל את כל הספינה קדימה, ונביא להכרעה מוחלטת בכל הגזרות - עם ישראל רוצה ניצחון!".

י"ש לנו צבא נפלא, חיילים גיבורים שמוכיחים את עצמם כל פעם מחדש, שיכולים להגיע לכל מקום ולשים יד על כל דבר - רק צריך לתת ההוראות הנכונות, ובעזרת השם - לנצח!!!".

איתמר בן גביר המתקפה האיראנית על ישראל איראן ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד