כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
תושב הר חברון

סא"ל (במיל') ינון ערק ז"ל נהרג בתאונה ליד קריית מלאכי

מועצה אזורית הר חברון מודיעה על נפילתו של סא"ל במיל' ינון ערק ז"ל בעת מילוי תפקידו. ינון שירת ברצף במילואים מאז ה-7.10. ראש מועצת הר חברון: "דמות מחברת ומשמעותית בישוב טנא עומרים"

ינון ערק ז"ל
ינון ערק ז"ל צילום: באדיבות המצלם

מועצה אזורית הר חברון הודיעה על מותו של סא"ל במילואים ינון ערק, שנהרג בערב שבת בתאונת דרכים בנסיעה בעת מילוי תפקידו בפיקוד דרום. ינון הותיר אחריו אישה ותשעה ילדים.

מהמועצה נמסר כי "מועצת הר-חברון ותושבי הר חברון כולם מחבקים בשעה קשה זו את בני המשפחה, אשתו מוריה ותשעת ילדיו , יחד עם כל קהילת טנא עומרים ומשתתפים בצערם. צוותי המועצה וצוות החירום הישובי מלווים ועוטפים את המשפחה ומחזקים את קהילת טנא עומרים. ינון נפל בתפקיד כחלק מתקומת העם שלנו". 

ראש מועצת הר חברון אלירם אזולאי ספד: "הלב כואב. התבשרנו בערב שבת על נפילתו של ינון ערק תושב הישוב טנא עומרים. ינון סגן אלוף בפיקוד דרום במילואים, גוייס למילואים ב-7.10 ומאז שירת ברצף כל המלחמה. בערב שבת נהרג בתאונת דרכים בעת מילוי תפקידו". 

עוד ספד: "ינון היה ספורטאי ושחיין, והפך את זה לעיסוק להעצמת ילדים, נוער ומבוגרים. תמיד עם חיוך. דמות מחברת ומשמעותית בישוב טנא עומרים וכזה ישאר בלב כולנו". 

הלוויתו של ינון ז"ל תתקיים היום (א) בשעה 13:00 בחלקה הצבאית בבית העלמין שביישוב מיתר.

הר חברון תאונת דרכים קריית מלאכי הלוויה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד