כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
כתב אישום חמור

"תנו צדקה בשמי": הצוואה שהותיר המחבל - שתקף שוטר בפטיש

בן 17 מאחד היישובים בואדי עארה נאשם כי תכנן לרצוח יהודים רבים עד שייהרג בעצמו על ידי כוחות הבטחון, ואף הכין צוואה שבה נכתב: "תנו צדקה בשמי ובקשו מחילה עבורי ואל תכתבו כלום על קברי"

"תנו צדקה בשמי": הצוואה שהותיר המחבל - שתקף שוטר בפטיש
זירת ניסיון הפיגוע צילום: לפי סעיף 27א

פרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט המחוזי בחיפה כתב אישום נגד קטין בן 17 מאחד הישובים בואדי עארה, בגין מעשה טרור של ניסיון רצח לאחר שתקף שוטר באמצעות פטיש בצומת מגידו.

לפי כתב האישום שהגיש עו"ד יניב זוהר מפרקליטות מחוז חיפה פלילי, הנאשם החליט לבצע פיגוע במסגרתו ירצח יהודים, זאת כחלק מתפיסתו כי "חלה עליו חובת הג'יהאד".

בתאריך 5.4.24, יצא הנאשם מביתו בכדי לבצע פיגוע בעיר עפולה, במסגרתו תכנן לרצוח יהודים רבים עד שייהרג בעצמו על ידי כוחות הבטחון ואף הכין צוואה שבה נכתב "תנו צדקה בשמי ובקשו מחילה עבורי… ואל תכתבו כלום על קברי".

במהלך ניסיונו להגיע לעפולה לצורך ביצוע הפיגוע, תושאל בסמוך לצומת מגידו ע"י שוטרים שהבחינו וחשדו בו, אז כשהבין שתוכניתו השתבשה, החליט לממש את הפיגוע כנגד השוטרים, הסתער על אחד מהם עם הפטיש ונורה ע"י שותפו של השוטר המותקף.

בהמשך לכך נעצר הנאשם על ידי השוטרים כשהוא בהכרה מלאה ופצוע באורח קל. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטים נגדו.

פיגוע מחבל צוואה כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד