כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
פנה לעורכים

אבנר נתניהו ביקש למחוק את הערך שלו בויקיפדיה: "אין לו חשיבות"

אבנר נתניהו, בנו הצעיר של ראש הממשלה, ביקש להסיר את הערך שלו בוויקיפדיה. הוא הסביר: "אני מושא הערך ואני לא רואה חשיבות לציבור בקיום ערך זה. הערך דל בכל מקרה"

אבנר נתניהו ביקש למחוק את הערך שלו בויקיפדיה: "אין לו חשיבות"
אבנר נתניהו צילום: פלאש 90

בנו הצעיר של ראש הממשלה, אבנר נתניהו ביקש למחוק את הערך שלו מוויקיפדיה זאת כי לטענתו "אין לו חשיבות". באתר מתבצעת הצבעה בעניין כעת, והדיון בנושא פתוח לכולם. 

ב"חדשות 12" דווח כי אבנר פנה לעורכי ויקפדיה, וטען: "אני מושא הערך ואני לא רואה חשיבות לציבור בקיום ערך זה. הערך דל בכל מקרה". גולשת נוספת שתמכה בבקשת נתניהו הצעיר כתבה כי "תוכן הערך איננו מייצר משמעות מלבד היותו הבן של ראש הממשלה, ולכן מצטרפת לבקשה שלו". 

משתמשים אחרים סברו דווקא שיש ערך לקיום הערך על בנו של ראש הממשלה: "חשיבות הערך נדונה מספר פעמים בעבר, כולל במסגרת הצבעת מחיקה, והוא נשאר על כנו. לא ניתן להתעלם מכך". גולש אחר כתב: "זה גבולי, אבל יש עניין ציבורי בנושא הערך, הציבור מתעניין. בנוסף, העובדה שלפי החוקים הדרקוניים שלנו אם הערך יימחק יהיה מאוד קשה להחזיר אותו, מכריעה את עמדתי נגד המחיקה".

בתחילת הדיון בויקיפדיה נכתב: "לפני כחמש שנים, היה חסר קול אחד למחיקת הערך, בהצבעת מחיקה. כעת פנה אלינו אבנר נתניהו וביקש למחוק את הערך אודותיו עקב חוסר חשיבות. בדיון שהתקיים תמכו ויקיפדים רבים בבקשה, גם בשל חוסר חשיבות אנציקלופדית וגם כהיענות לבקשת מושא הערך. לדעתי, שתי הסיבות האלה יחד מהוות סיבה טובה למחיקת הערך. בעבר אף נענינו לבקשת מושאי ערך למחיקה, במקרים של חשיבות גבולית, כמו כאן. ויקיפדים אחרים טענו שאין להיענות לבקשת מושא הערך וחלקם טענו שיש לערך חשיבות אנציקלופדית. ולכן מתקיימת הצבעה זו".

אבנר נתניהו ויקיפדיה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד