כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
מכל רחבי העולם

תופעה שמניעה אלפים: סגולת השידוכים המיוחדת בערב שביעי של פסח

ערב שביעי של פסח, לכאורה יום של חול המועד וקצב של בישולים לחג האחרון. כדאי שלא תטעו. דווקא מאחורי השקט הזה של ערב חג, צמח טרנד אדיר שמניע קהל אלפים של רווקים ורווקות, הורים ובני משפחה מכל רחבי העולם היהודי: אירוע התפילה והבקשה לקרוע את הים בנס אישי ולזכות לשידוך בתוך שנה

תופעה שמניעה אלפים: סגולת השידוכים המיוחדת בערב שביעי של פסח
סגולת השידוכים צילום: רינה של תורה

התופעה הזו שהפכה את השעות הללו של 'אחר צהריים של ערב חג' לזמן בה"א הידיעה של אלפים ורבבות, החלה בסגולה שגילה מרן שר התורה רבי חיים קנייבסקי זצ"ל, שהנחה את ראשי רינה של תורה מי שעוסקת בנושא באופן קבוע, לקיים מעמד תפילה מיוחד דווקא אז, כי הסגולות והניסים שמוזכרים בקדמונים על קריעת ים סוף וכל מה שאמרו חכמים שהוא קשה כקריעת ים סוף ובפרט 'זיווגו של אדם' – זמן הבקשה על כך הוא בשעות אלה.

לחצו כאן ותזכו בסגולה המופלאה>>>

רינה של תורההגר"ב פינקלצילום: רינה של תורה

והתפילה הזו הציתה תופעה אדירה ורחבה. מרן שר התורה קיים את הסגולה הזו בחדרו מידי שנה יחד עם לומדי רינה של תורה, כשלמרות החג מרן עמד בתפילה והקפיד על קיום סדר הסגולה ככתבה וכלשונה כולל הזכרת השמות ב'מי שברך' המיוחד בסוף התפילה. מי שהיה שליח הציבור בתפילה לבקשתו הוא מרן המשגיח הצדיק רבי בנימין פינקל שליט"א המשגיח של ישיבת מיר,

המונים מכל רחבי העולם היהודי היו מעבירים שמות להזכרה בתפילה הזו, כאשר בסיום הסגולה מבקשים בעד כל שם ושם. ואכן אלפי עדים וסיפורי ניסים על שידוכים שקמו והיו במהירות שיא, רווקים ורווקות שזכו למה שלא זכו שנים, הילת מסתורין אפופה הוד על הזמן הזה והמעמד הזה.

בשנה האחרונה לחייו, נוסף במעמד בראשות מרן כרצונו, גם את סגולת הקבלה של אמירת שיר השירים ארבעים פעמים בעת ובעונה אחת על ידי משתתפי המעמד לסגולה אישית ובקשה בעד כל המצפים לישועה ששמם מוזכר שם בצירוף הבקשה האישית.

לחצו כאן ותזכו בסגולה המופלאה>>>

המעמד הגדול מתקיים באותה מתכונת במדויק, על ידי שליח הציבור הגאון הצדיק רבי בנימין פינקל שליט"א, כאשר הוא עומד בראשות המוני האברכים ועומד ומתחנן לפני מלך מלכי המלכים לקריעת ים סוף פרטית ולזיווגים הגונים לכל השמות כשהוא מזכיר ומברך כל אחד מהם באופן מיוחד.

ההכנות לתפילה מתחילות כבר בשעות הבוקר, כשהמוני אברכי 'רינה של תורה' פותחים בסדר לימוד ארוך ורציף בתענית דיבור לזכות ולישועה, ולאחריה נכנסים למעמד הגדול שהפך לתופעה מדהימה כשהוא מרכז אליו אלפי שמות.

ברינה של תורה מדברים בשקט על מציאות בה כל שם שני במדורי ה'מאורסים' בעיתונות החרדית בממוצע, הוזכר שם במעמד ההוא שהפך להיות סיפור של בשורה וציפייה להורים לבנים ובנות שבגילאי השידוכים ולהם עצמם, בפניות ובקשות מכל העולם היהודי.

בערב שביעי של פסח בשעות אחר הצהריים, זה יהיה הרגע הגדול שרבבות עיניים מכוונות אליו. זמן שאלפים יגידו לכם שהוא חילק את החיים שלהם ל'לפני' ואחרי'. שווה לעקוב, להיות חלק ופשוט לא להישאר מאחור. 

לחצו כאן ותזכו בסגולה המופלאה>>>
 

רינה של תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד