כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
האגרת הנדירה

מיוחד לזמן מלחמה: סגולה עתיקה לשמירה מכל רע

בערב חג הפסח, רגע לפני התקדש החג, יקראו עמוד התפילה הגר"ש גלאי שליט"א וכ"ק הגה"צ רבי אלימלך בידרמן שליט"א את האגרת המיוחדת של המקובל הפלאי רבי שמשון מאוסטרופולי זיע"א, אשר הבטיח כי המעיין באגרת זאת, בפרט בערבי פסחים, יינצל מנזק ומצרה במשך השנה כולה • אתם חייבים לעצמכם ולילדים שלכם, להיכלל ברשימה המיוחדת

מיוחד לזמן מלחמה: סגולה עתיקה לשמירה מכל רע
סגולה מתקופת הגר"ח קנייבסקי צילום: קופת העיר

הימים ימי ערב פסח, ההוצאות הכספיות בכל משפחה ומשפחה עצומות, יוקר המחיה המשיך לטפס גם בשנה החולפת, והוצאות החג לא פחתו אלא רק הוסיפו לתפוח. 

לשמירה מכל רע הקליקו כאן>>>

המצוקה הקשה הוצגה בפני שניים מצדיקי הדור, מרן עמוד התפילה גר"ש גלאי שליט"א, ואתו עמו כ"ק הגה"צ רבי אלימלך בידרמן שליט"א. 

שני הצדיקים  יבצעו סגולה מיוחדת לשמירה, בימי מלחמה כשהסכנה אורבת מצפון, מדרום וגם ממזרח, ויזכו את הסגולה בזאת במיוחד למי שיתרמו סכום נאה ל'קמחא דפסחא' של 'קופת העיר'.

הסגולה המיוחדת היא קריאת האגרת של המקובל הפלאי רבי שמשון מאוסטרופולי, אחיינו של המהר"ל מפראג, שחי לפני כ-400 שנה. 

באגרת מביא רבי שמשון ביאור נפלא באחד הסודות שכתב רבינו האריז"ל בענייני חג הפסח, ומעיד בפתח דבריו שאת הביאור הזה גילו לו מהשמים. הוא מבטיח שמי שיקרא את האגרת הזאת, ובמיוחד בערבי פסחים, יזכה להינצל מכל צרה ולהישמר מכל רע, במשך כל השנה כולה. 

בני משפחתו של מרן שר התורה רבינו הגר"ח קנייבסקי מעידים שכשבישרו למרן על פטירתו של רעייתו, הרבנית הצדקנית בת שבע קנייבסקי ע"ה, הפטיר מרן מיד "זה קרה בגלל שבערב פסח האחרון לא קראתי את האגרת של רבי שמשון מאוסטרופולי". 

אמרו הגר"ש גלאי והגר"א בידרמן, שני צדיקי הדור, שבערב פסח, הם יקראו את האגרת ויעיינו בסודות הטמירים והנעלמים שלה, ויזכו את הסגולה המיוחדת באופן מיוחד לכל מי שיתרום סכום נאה ל'קמחא דפסחא' של 'קופת העיר'. 

זה הזמן להעניק תרומה מיוחדת לטובת העניין, ולהיכנס לרשימה שתוגש לרבותינו הצדיקים שליט"א, כדי שיתפללו עליכם שלא יהיה לכם שום צרה ושום דבר רע במהלך כל השנה. 

אתם חייבים את זה לעצמכם, אתם חייבים את זה לילדים שלכם ולקרובי המשפחה שלכם, לשמור על עצמכם מכל צרה ומכל רע, כדי שתוכלו לעבור את המלחמה בשלום יחד עם כל המשפחה בבריאות ובנחת בעז"ה. 

לשמירה מכל רע הקליקו כאן>>>
 

קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד