כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
בשיחה עם החבר

תעצומות נפש של אמא: "הקב"ה עשה איתנו חוזה ל- 18 שנה"

מפגש סוחט דמעות בין חברו הטוב של הבחור אריאל יהושע יוסקוביץ ז"ל שמרגיש רגשי אשמה בעקבות המשחק המשותף בערב חג הפסח, לא הצליח להשאיר אף אחד אדיש - כשאמו של אריאל ז"ל אמרה לו: "זה לא משנה בכלל איך זה קרה, הקב"ה נתן לנו אותו ל-18 שנה"

תעצומות נפש של אמא: "הקב"ה עשה איתנו חוזה ל- 18 שנה"
הבחור החשוב אריאל יהושע יוסקוביץ ז"ל צילום: באדיבות המשפחה

הטרגדיה הנוראה שהתרחשה בבני ברק בערב חג הפסח, עם פטירתו של הבחור אריאל יהושע יוסקוביץ ז"ל בן ה-18 מבחירי ישיבת 'בית מתתיהו', תפסה את כל מכרי וידידי המשפחה וחבריו בהלם ובאבל כבד.

הבחור אריאל ז"ל נפגע בעת משחק עם חבריו אושפז במצב אנוש בבית החולים שיבא בתל השומר, ובעולם היהודי קרעו שערי שמים בתפילה. חברו הטוב ששיחק עמו מרגיש רגשי אשם שבגללו קרה הגרוע מכל, והדבר לא נותן מנוח לנפשו. 

לפני צאת מסע הלוויה, אמו של אריאל ז"ל, הגב' תמי יוסקוביץ שתחי' מנשות החסד של ארגון 'עזר מציון' ובתו של המשגיח הגאון הצדיק רבי יונתן אבר משגיח ישיבת 'היכל יצחק' - לנדא, שוחחה עם חברו בדברי חיזוק בתעצומות נפש של אמא ששיכלה את בנה מחמדה, מילים שלא הותירו עין אחת יבשה. 

באדיבות המשפחההבחור החשוב אריאל יהושע יוסקוביץ ז"לצילום: באדיבות המשפחה

ברגע המצמרר שמתועד כאן, החבר ממרר בבכי ואמו של אריאל מחזקת אותו ואומרת: "לפני שהגענו לעולם הקב"ה עשה איתנו חוזה כמו כל שותף שחותם חוזה עם שותפו, ובחוזה היה כתוב חוזה ל - 18 שנה מז' אדר תשס"ו ועד י"ג ניסן תשפ"ד, אנחנו חתמנו עליו. אבא שלו ואמא שלו והקב"ה חתמנו על החוזה, ואף אחד לא יכול להפר את החוזה הזה רק השותפים". 

"הקב"ה שם לנו אותו בדיוק עד לתאריך הזה אך אחד לא יכל לקחת אותו קודם ואף אחד לא. אני מאמינה שכל התפילות שעשית בשבילו אני בטוחה שיעמדו לך ולכולם, אין לנו שום צל צילו של מחשבה אחת וגם לא היה לנו קודם איך זה קרה, כי אנחנו לא חושבים בכלל שזה משנה איך זה קרה, זה יכל לקרות בתאונת דרכים, זה יכל לקרות מחיידק אלים, הרופאים שאלו אותנו בבית החולים איך זה קרה אמרנו להם זה בכלל לא משנה". 

"אנחנו מאמינים באמונה שלמה שאין שום אפשרות להזיק לאף אחד בעולם, אנחנו לא יכולים להזיק לאף אחד בעולם. הקב"ה נתן לנו אותו ל-18 שנה וזה היה הזכויות שלנו לקבל אותו ל 18 שנה".

אריאל יהושע יוסקוביץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד