כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
בניגוד לנהלים?

מכעיס: נתניהו הצטלם עם חיילים - תוך חילול החג

ראש הממשלה נתניהו הצטלם עם חיילים בודדים שעשו איתו את ליל הסדר, בניגוד להנחיות הרב הראשי לצה"ל. דובר צה"ל לשעבר: "גם לע״מ וגם צה״ל לא מצלמים בשבתות ובחגים. כדובר צה״ל לא אישרתי מעולם צילום בליל הסדר עם רמטכ״ל, שר או ראש ממשלה"

מכעיס: נתניהו הצטלם עם חיילים - תוך חילול החג
ראש הממשלה בנימין נתניהו עם לוחמים צילום: אבי אוחיון / לע״מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו אירח במהלך החג חיילים בודדים לליל הסדר, והצטלם איתם בניגוד להנחיות הרב הראשי לצה"ל. 

נתניהו שיתף ברשתות החברתיות תמונה מהסדר וכתב: "שרה ואני אירחנו חיילים וחיילות בודדים לליל סדר פסח מרגש. החיילים והחיילות שעלו מארה״ב, קנדה בריטניה, צרפת, איטליה, רוסיה ודרום אפריקה משרתים ביחידות קרביות, ורובם לחמו בעזה. השארנו כיסא ריק במרכז שולחן הסדר ועליו הצגנו תמונות של כל 133 החטופים והחטופות שעדיין נמצאים בשבי חמאס". 

עוד כתב: "אני מחויב להשיב את כל החטופים הביתה. אני מברך את החיילים והחיילות על שבחרו לקשור את גורלם למדינת ישראל, ולקחת חלק במאמץ הדורות לגבור על אלה שקמים עלינו לכלותנו". 

בתגובה, דובר צה"ל לשעבר אבי בניהו כתב: "גם לע״מ וגם צה״ל לא מצלמים בשבתות ובחגים. כדובר צה״ל לא אישרתי מעולם צילום בליל הסדר עם רמטכ״ל, שר או ראש ממשלה. למרות שמאוד רציתי (וגם הם). גם לא כיועץ שרי ביטחון". 

בניהו הוסיף: "אלו הן הנחיות הרב הראשי לצה״ל וכבדנו אותם, או שהפעם צילמו בחג, או שקראו לחיילים להגיע לצילום לפני כניסת החג".

ראש הממשלה נתניהו מלחמת חרבות ברזל חיילים בודדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד