כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
סרטון החטוף

דובר צה"ל במסר מצולם לחמאס: "לא תישאר אבן שלא נהפוך"

"עד שחמאס ישחרר את החטופים שלנו, צה"ל ימשיך לרדוף את חמאס בכל מקום בעזה. לא תישאר אבן שלא נהפוך במאמצינו לאתר את החטופים שלנו". כך אומר בהצהרה שמסר הערב דובר צה"ל לתקשורת הזרה על רקע פרסום אות חיים מהחטוף

דובר צה"ל במסר מצולם לחמאס: "לא תישאר אבן שלא נהפוך"
דובר צה"ל דניאל הגרי צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

דובר צה״ל, תת-אלוף דניאל הגרי נשא הצהרה לתקשורת הזרה בשפה האנגלית ואמר: "חמאס פרסם זה עתה סרטון של הירש גולדברג-פולין, בן 23, נער ישראלי-אמריקאי שחגג עם חבריו בפסטיבל המוסיקה בנובה, שם הותקף באלימות ונחטף באכזריות על ידי חמאס ב-7 באוקטובר".

"הירש מוחזק על ידי חמאס בעזה למעלה מ-200 ימים. 133 חטופים עדיין מוחזקים על ידי חמאס בעזה, במשך יותר מ-200 ימים, בתנאים לא אנושיים. עד שחמאס ישחרר את החטופים שלנו, צה"ל ימשיך לרדוף את חמאס בכל מקום בעזה.", הצהיר דובר צה"ל. 

"זוהי קריאה דחופה לפעולה. לא תישאר אבן שלא נהפוך במאמצינו לאתר את החטופים שלנו. סרטון הטרור הפסיכולוגי הזה אינו רק תזכורת למה שעשה חמאס ב-7 באוקטובר, הוא תזכורת לכמה מזעזע ארגון הטרור הזה - מטיל אימה על החטופים, וגם על משפחותיהם".

"להוריו של הירש, רייצ'ל וג׳ון, הלב שלנו איתכם. נמשיך לעשות כל שביכולתנו כדי להחזיר את בנכם הירש ואת כל החטופים שלנו הביתה. הכוח שלכם ממשיך להוות עבורנו השראה בעודנו ממלאים את המשימה ההכרחית הזו", כך הגרי הערב.

דניאל הגרי דובר צה"ל הירש גולדברג פולין חמאס מלחמת חרבות ברזל טרור פסיכולוגי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד