כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
הג'יפ הזול בישראל

גרסה חדשה לאוונג'ר הגיעה לארץ

תיבת ההילוכים היא אוטומטית כפולת מצמדים וצריכת הדלק הרשמית לפי נתוני היצרנית היא 20.4 ק"מ לליטר. מחיר הגרסה הבכירה של האוונג'ר הוא 169,900 שקלים

גרסה חדשה לאוונג'ר הגיעה לארץ
ג'יפ אוונג'ר עם מנוע בנזין וחיזוק חשמלי-קל. החל ב-155 אלפי שקלים צילום: ג'יפ

סמלת, יבואנית ג'יפ משיקה גרסה חדשה של רכב הכביש שטח של היצרנית, האוונג'ר. ההבדל החשוב ביותר בין הגרסאות ששווקו בישראל עד כה ובין הדגם החדש: אוונג'ר אשר שווק בישראל עד עתה היה חשמלי ומחירו התחיל ב-189,900 אלף שקלים. אוונג'ר בגרסה החדשה אינו חשמלי ומחירו מתחיל ב-154,900 אלף שקלים - מה שהופך אותו לג'יפ הזול ביותר שמשווק בישראל.

כך, לפי היבואנית האוונג'ר בגרסה החדשה מצויד במנוע בנזין בנפח 1.2 ליטר אשר מפיק 100 כוחות סוס ובמנוע עזר חשמלי אשר מפיק 28 כוחות סוס. תיבת ההילוכים היא אוטומטית כפולת מצמדים וצריכת הדלק הרשמית לפי נתוני היצרנית היא 20.4 ק"מ לליטר. חשוב להדגיש שלמרות שמדובר ברכב של חברת ג'יפ, אין לו הנעה כפולה.

מה שכן יש לו זה כמה מאפיינים שמאפשרים לו לנסוע בשטח כל עוד לא מדובר בשטח קשה: גובה מרווח הגחון שלו הוא 20 סנטימטרים, זווית הגישה שלו היא 20 מעלות, כלומר הוא יכול להתקרב למכשולים יחסית גדולים בלי חשש לשלמות הפגוש הקדמי וזווית הנטישה שלו היא 34 מעלות, כלומר הוא גם יכול לרדת מאבנים בלי חשש מנזק.

ג'יפ אוונג'ר בגרסת הבנזין משווק בישראל בשתי רמות גימור: רמת הבסיס שלו נקראת "אלטיטוד" וכוללת צג מידע בגודל 10.25 אינץ', חישוקי 17 אינץ' ובקרת שיוט אדפטיבית. ברמת הגימור הבכירה – "סאמיט" יש יותר תוספות, כגון חישוקי גלגלים בקוטר 18 אינץ', תאורת LED אחורית והתנעה ללא מפתח. מחיר הגרסה הבכירה של האוונג'ר הוא 169,900 שקלים.

 

ג'יפ אוונג'ר בנזין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד