כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
התיעוד מהשבי

משפחתו של הירש גולדברג: "לא ידענו שהוא בחיים"

ג'ון פולין סיפר בריאיון אחרי פרסום הסרטון של בנו בשבי על התחושות: "הוא היה נשמע לנו חזק. אני ואשתי ישבנו רק שנינו וצפינו בזה ובכינו"

משפחתו של הירש גולדברג: "לא ידענו שהוא בחיים"
הירש גולדברג פולין צילום: באדיבות המצלם

ג'ון, אביו של החטוף הירש גולדברג פולין, סיפר הבוקר בריאיון לכאן רשת ב על התחושות בעקבות פרסום הסרטון של בנו משבי חמאס. "הוא נראה נפוח, לא יודעים מה הסיבה. אבל הוא נשמע חזק", אמר. אני ואשתי ישבנו רק שנינו וצפינו בסרטון ובכינו, לא ידענו שהוא בחיים. ראיתי אותו כבר 20 פעמים".

לדבריו, "זה נראה לנו שהוא מקריא משהו שמישהו כתב לו. אבל החלק שאני מתרכז בו זה החלק האחרון, שאפילו אם קרא אותו - הוא דיבר ישר אלי, לאשתי רייצ'ל ולבנות שלנו ליבי ואורלי, ואמר לנו שהוא מתגעגע אלינו. אנחנו לוקחים את זה כאמת. לשמוע אותו אומר את זה באמת חיזק מצד אחד, מצד שני אנחנו כבר יותר מ-200 ימים עובדים להחזרת החטופים, וזה הרגע - אסור להפסיק".

"שמענו על הסרטון אחרי שעלה לטלגרם, צפינו בו באותו הזמן שכולם ראו אותו", המשיך האב. כהורים אנחנו מכירים טוב טוב את הילדים, שלנו ויש סיבות לדאגה מבחינת הבריאות. דיברנו עם כמה גורמים, אנחנו יודעים שגם הם צופים בסרטון כדי להבין מה הם יכולים לקחת מזה. אנחנו מחכים לעוד מידע מהממשלה".

אות החיים האחרון שקיבלה משפחתו של הירש ממנו היה סמוך לאירועי הטבח ב-7 באוקטובר, בסרטון בו נצפה הירש עם יד קטועה. "זה סרטון שאף הורה לא רוצה לראות, אבל התייחסנו לזה שהוא עומד על הרגליים, ומעלה את עצמו לטנדר", אמר. "מאז אני אומר לכולם: 'הוא היה חזק אז, והוא ממשיך להיות חזק'".

הירש גולדברג פולין חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד