כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
מעט לפני חצות

מחבלים ירו לעבר יישוב בעמק חפר - ארגון הטרור תיעד

מחבלים ירו לעבר היישוב הגדול ביותר בעמק חפר "גדודי חללי אל-אקצא בטול כרם", קיבלו אחריות לירי לעבר בת חפר. איש לא נפגע, ולא נגרם נזק

מחבלים ירו לעבר יישוב בעמק חפר - ארגון הטרור תיעד
אילוסטרציה צילום: Ail Ahmed/Flash90

ארגון "גדודי חללי אל-אקצא בטול כרם", השייך לפתח, קיבל אחריות על ירי מעט לפני חצות הלילה לעבר בת חפר, היישוב הגדול ביותר במועצת עמק חפר. איש לא נפגע ולא נגרם נזק לבתי היישוב הקהילתי שבשרון. המחבלים שפתחו באש אף פרסמו תיעוד של הירי מטול כרם לעבר בת חפר, כך דווח באתר Ynet.

גלית שאול, ראש המועצה האזורית עמק חפר שבתחומה נמצא היישוב בת חפר, אמרה: "אנו רואים בחומרה רבה את אירוע הירי אמש, אשר עדיין מתוחקר על ידי הצבא. הצבא פועל באינטנסיביות גבוהה בגזרה, והמועצה וגורמי הביטחון ביישובים עומדים מולו בקשר על מנת שהאירוע יתוחקר באופן מקיף ולא יישנה".

שאול הוסיפה: "האירוע הזה מוכיח את הדחיפות לבצע את מה שאנו דורשים: חיזוק קו התפר, כולל יישובי הקו השני, בין היתר על ידי הקמת אזור חיץ שימנע התקרבות לשטחנו, חיזוק הכוחות הפנימיים ביישובים, על-ידי החטיבה המרחבית וכוחות נוספים והמשך פעילות אינטנסיבית של הצבא בגזרה. המועצה, ביחד עם רשויות נוספות בקו התפר, נאבקת בהחלטת פיקוד מרכז, לפיה מרבית חיילי ההגמ"ר (הגנה מרחבית) הנמצאים ביישובי התפר, בכל הפיקוד, צפויים להשתחרר משירות מילואים ב-1 במאי. זו החלטה לא סבירה, בלשון המעטה, בימים אלה, ואני קוראת להם שוב לבטלה לאלתר".

 

חללי אל אקצה טול כרם עמק חפר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד