כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
כמה עברו לסיני

הטיסה לישראל בוטלה; עשרות ישראלים תקועים בחו"ל

יותר מ-100 נוסעי חברת ארקיע תקועים בשדה התעופה של דובאי בעקבות ביטול טיסתם | אלפי ישראלים חצו במהלך הפסח לסיני חרף אזהרות המסע

הטיסה לישראל בוטלה; עשרות ישראלים תקועים בחו"ל
מטוס ארקיע צילום: ארכיון 'בחדרי'

טיסה מדובאי לישראל בוטלה וכתוצאה מכך יותר מ-100 נוסעי ארקיע תקועים כבר 14 שעות ללא מענה בנמל התעופה, כשלא ברור מתי ואיך יחזרו לישראל. כך מדווח כתב התעופה של 'כאן', שרון עידן.

הנוסעים טוענים כי החברה שלחה לחלקם הודעות שמדובר בתקלה טכנית, אך שום נציג של החברה לא הגיע לשוחח איתם בשדה.

בתוך כך, ערב חג הפסח, שיגר עוז ברלוביץ, מנכ"ל חברת ארקיע, אגרת מיוחדת לעובדי החברה, בה כתב להם בין היתר: "בשבוע האחרון ענף התעופה בישראל נקלע למצב שכמוהו לא היה, אשר חייב בהתנהלות מיוחדת. סגירת המרחב האווירי לעשר שעות רצופות ייצרה אתגרים שבאו לפתחן של כל חברות התעופה הפועלות בישראל וגם לארקיע. זהו תרחיש תקדימי שאין דרך להיערך אליו".

לדבריו: "לצד זה מזג אויר סוער באמסטרדם ומזג האוויר החריג והסוער בדובאי שיבשו את הפעילות והצריך את טיפולנו באלפי נוסעים שמסלול נסיעתם השתנה. בתוך כל ההמולה והלחץ הביטחוני החזרנו את מטוס האמבראר לכשירות והוחלף מנוע במטוס האירבס 321".

יצוין כי על אף אזהרת המסע והמתיחות הבטחונית, מערב פסח ועד אתמול כ-7,500 ישראלים חצו את הגבול לסיני. סה"כ צפויים לעבור במעבר טאבה כ-20 אלף ישראלים במהלך חודש אפריל. עם זאת, מדובר בעשירית ממספר הנופשים בפסח אשתקד.

ארקיע דובאי ביטול טיסה סיני חג הפסח חול המועד פסח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד