כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
הגיש את ספרו החדש

הרב הראשי הגר"ד לאו בביקור חג בבתי גדולי ישראל

הרב הראשי לישראל הגאון רבי דוד לאו פקד את בתי גדולי ישראל לרגל הוצאת ספרו החדש 'משכיל לדוד - מאמרים'. הרב התייעץ עם גדולי ישראל והתברך בברכת החג

הרב הראשי הגר"ד לאו בביקור חג בבתי גדולי ישראל
הגר"ד לאו בבית האדמו"ר מגור צילום: באדיבות המצלם

הרב הראשי לישראל הגאון רבי דוד לאו ערך ביקור חג ועלה למעונם של גדולי ישראל לברכת חג ולהתייעצות בנושאים העומדים על סדר היום. הרב הראשי הגיש לגדולי ישראל את ספרו החדש "משכיל לדוד - מכתבים" שיצאו לאור והונצח לעילוי נשמת הרב עודד דוד (דדי) גראוכר ז"ל. 

את הביקור החל הרב הראשי במעונו של האדמו"ר מגור בירושלים שקיבלו בחביבות, כשהשיחה נמשכת קרוב לחצי שעה, במהלכה שוחחו הרב הראשי והאדמו"ר בדברי תורה מענייני החג והרבי מזג לחיים' לרב הראשי.

לאחר מכן הגיע הרב הראשי לבני ברק, למעונו של ראש הישיבה הגר"ד לנדו, כשראש הישיבה מקבלו בחביבות וברכו על כל פועליו ברבנות הראשית. ראש הישיבה עיין באריכות בספר החדש של הרב הראשי, משכיל לדוד אגרות ומכתבים, והביע קורת רוח מרובה מהספר.

משם המשיך הרב הראשי למעונו של מנהיג עולם הישיבות ראש הישיבה הגרמ"ה הירש, שם שוחחו בדברי תורה ובשאלות הלכתיות שהציגו בפניו הנוכחים בחדר.

לאחר מכן הגיע הרב הראשי למעונו של זקן חברי מועצת גדולי התורה ראש הישיבה הגרמ"צ ברגמן שהציג בפני הרב הראשי שאלה מעניינית מענייני החג והשניים שקעו בלימוד זמן רב, כשראש הישיבה מברך את הרב הראשי ומציין את עמידתו האיתנה בפרץ בנושאי הדת.

את הביקור סיים הרב הראשי בבית מורו ורבו ראש הישיבה הגרב"ד פוברסקי, כשראש הישיבה מקבלו בחביבות ומזכיר את התקופה בה למד הרב הראשי בישיבת פוניבז', ואף מזכיר סוגיות שלמדו באותה עת בישיבה. ראש הישיבה בירך בחום את הרב הראשי שהודה על הזכות להתייעץ ולקבל הכוונה בנושאים שעל הפרק.

הרב דוד לאו גדולי ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד