כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
הדליקו אבוקות

מפגינים נעצרו בהפגנה מול ביתו של השר גנץ

מפגינים, בהם משפחות חטופים, קראו לשר גנץ להתפטר מתפקידו אם לא תהיה עסקה לשחרור חטופים בקרוב. במהלך ההפגנה החלה קבוצת פורעים להפר את הסדר תוך שהם מדליקים מדורה ומבעירים אבוקות

מפגינים נעצרו בהפגנה מול ביתו של השר גנץ
ההפגנה מחוץ לביתו של גנץ צילום: דוברות המשטרה

שני מפגינים נעצרו היום (שישי) בהפגנה מחוץ לביתו של השר בני גנץ. המפגינים, בהם גם משפחות חטופים, קראו לשר להתפטר מתפקידו אם הממשלה לא תגיע לעסקה לשחרור חטופים בקרוב והדליקו מדורות על הכביש שמחוץ לביתו, כך דווח בכאן חדשות.

יהודה כהן, אביו של נמרוד כהן שבשבי החמאס קרא לשר שלא היה בביתו: "צאו מהממשלה! אתם רק מהווים עלה תאנה, אתם רק שומרים על נתניהו שלא ייכנס לכלא. אתם לא מועילים לנו, אתם לא משחררים את החטופים, אתם ממשיכים להתעקש על הלחימה בעזה - דבר שהורג את הילדים שלנו".

מהמשטרה נמסר: שוטרי תחנת ראש העין נערכו החל משעות הצהריים המוקדמות במטרה לאבטח את ההפגנה ולשמור על הסדר בהפגנה שנערכה בסמוך למרכז מסחרי בעיר.

במהלך ההפגנה החלה קבוצת פורעים להפר את הסדר תוך שהם מדליקים מדורה ומבעירים אבוקות בסמוך לאזרחים שישבו במרכז המסחרי הצמוד למפגינים. בנוסף, המשיכה קבוצת מפגינים להפר את הסדר בצורה חמורה תוך שהיא מנסה לפרוץ את גדרות המשטרה על מנת לצאת ממתחם ההפגנה שאושר שלהם ולהתקרב לבית האישיות המאובטחת.

בסיום המחאה עצרו השוטרים 2 מפגינים בשל תקיפת שוטרים וניסיון פריצת הגדרות.

 

מלחמת חרבות ברזל בני גנץ חטופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד