ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
טרור בעיצומו של החג

פיגוע דקירה ברמלה: צעירה נפצעה באורח קשה, אזרח חיסל המחבל

צעירה כבת 18 נפצעה באורח קשה מדקירות ברמלה. המחבל נוטרל בזירה על ידי אזרח חמוש. חובש בזירה: "ביצענו חבישות ועצירת דימומים ופינינו אותה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשהיא בהכרה ומצבה מוגדר קשה"

פיגוע דקירה ברמלה: צעירה נפצעה באורח קשה, אזרח חיסל המחבל
זירת הפיגוע ברמלה צילום: Jamal Awad/FLASH90

בת 18 נפצעה באורח קשה לאחר שנדקרה על ידי מחבל ברחוב הרדוף ברמלה. המפגע נוטרל ע"י אזרח חמוש שעבר במקום. הצעירה פונתה למרכז רפואי שמיר אסף הרופא, משם נמסר: "מצב הצעירה המטופלת כעת בחדר הטראומה: קשה ויציב". 

ממד"א נמסר כי בשעה 16:21 התקבל דיווח במוקד 101 במרחב איילון על צעירה שנדקרה ברחוב הרדוף ברמלה. "חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שמיר-אסף הרופא, צעירה כבת 18 במצב קשה, בהכרה, עם פצע דקירה בפלג גופה העליון. המחבל חוסל", נמסר.

חובש רפואת חירום מיחידת האופנועים של מד"א מנדי אמיתי:  "הגענו למקום במהירות, ראינו צעירה כבת 18 כשהיא בהכרה וסובלת מפצע דקירה בפלג גופה העליון. ביצענו חבישות ועצירת דימומים ופינינו אותה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשהיא בהכרה ומצבה מוגדר קשה".

דובר המשטרה אלי לוי אמר בגל"צ כי "לא מדובר בתושבת העיר אלא בצעירה שהגיעה להתארח אצל משפחתה. הדוקר נוטרל על ידי אזרחים, ואנחנו יודעים את זהותו. האירוע מבחינתנו עדיין לא הסתיים - עדיין לא שללנו את האפשרות שיש מעורבים  נוספים".

רמלה פיגוע דקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד