ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
מהומות הסטודנטים

מיליארדר יהודי מממן את ההפגנות נגד ישראל בקמפוסים

מפגינים נגד ישראל בניו יורק מודים שאין להם מושג על מה הם מפגינים: "הלוואי והייתי יותר משכילה" אמרה אחת מהן. המיליארדר היהודי ג'ורג' סורוס משלם לסטודנטים רדיקלים להפגין נגד ישראל

מיליארדר יהודי מממן את ההפגנות נגד ישראל בקמפוסים
אילוסטרציה צילום: Pixabay

שתי סטודנטיות מאוניברסיטת קולומביה שמיהרו להצטרף לעצרת אנטי-ישראלית, הודו שלא היה להן מושג על מה הייתה המחאה - ואמרו שהן היו רוצות "להיות מודעות יותר" לפרטים. הסטודנטיות סיפרו על כך בתיעוד שהפך לויראלי בחשבון ה-X של ראש העיר לשעבר של ניו יורק רודי ג'וליאני.

"אני חושבת שהמטרה העיקרית היא רק להראות את תמיכתנו בפלסטין ולדרוש מהאוניברסיטה להפסיק... אני בכנות לא יודעת כל מה שהאוניברסיטה עושה", הודתה אחת מהן כשנשאלה על מטרת המחאה.

הסטודנטים שהפגינו, דרשו מהאוניברסיטה לנתק קשר עם חברות הקשורים לישראל בגלל המלחמה בעזה, והקימו "עיר אוהלים" לא חוקית באוניברסיטת קולומביה.

ה'ניו יורק פוסט' דיווח כי המיליארדר ממוצא הונגרי ג'ורג' סורוס ואנשיו, משלמים לתועמלנים קיצונים שמחוללים את  המהומות וההפגנות הרדיקליות נגד ישראל בקולג'ים ברחבי ארה"ב. 

ההפגנות נגד ישראל החלו כשהסטודנטים השתלטו בימים האחרונים על מתחם הדשא אוניברסיטת קולומביה. אוהלים הוקמו בקמפוסים כולל הרווארד, ייל, ברקלי בקליפורניה, אוניברסיטת אוהיו סטייט ואמורי בג'ורג'יה, האוהלים אורגנו על ידי ארגון 'סטודנטים לצדק בפלסטין' במימון סורוס - ובכמה מהם סטודנטים התעמתו עם המשטרה ונעצרו.

ניו יורק אנטישמיות מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד