ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
קרא לרצח נתניהו

אוניברסיטת קולומביה סילקה את הסטודנט שתמך בהרג יהודים

הסטודנט, חימאני ג'יימס, הוא אחד ממנהיגי מאהל המחאה הפרו-פלסטינית והאנטישמית בקמפוס אוניברסיטת קולומביה, קרא גם להשמדת מדינת ישראל ורצח ראש הממשלה נתניהו

אוניברסיטת קולומביה סילקה את הסטודנט שתמך בהרג יהודים
אוניברסיטת קולומביה צילום: Amir Levy/Flash90

אוניברסיטת קולומביה בניו יורק סילקה את הסטודנט שהביע תמיכה ב"הרג ציונים". הסטודנט, חימאני ג'יימס, פרסם סרטון שבה אמר כי "לא מגיע לציונים לחיות" ושיש להודות לו על כך שאינו רוצח ציונים, לצד קריאה לרצח ראש הממשלה נתניהו והשמדת מדינת ישראל.

ג'יימס הוא אחד ממנהיגי מאהל המחאה הפרו פלסטינית האנטישמית באוניברסיטה. על רקע סילוק הסטודנט, הסנאט של אוניברסיטת קולומביה הורה הלילה לחקור את התנהלותה של הנהגת המוסד בכל הנוגע לטיפול בהפגנות הפרו פלסטיניות, שלטענתו היה לקוי.

סנאט האוניברסיטה המורכב מנציגי הנהלה, מרצים וסטודנטים, אישר את ההחלטה ברוב גדול. נתן גוטמן דיווח בכאן חדשות כי למהלך אין משמעות מעשית רבה מכיוון שאין בסמכות הגוף הזה להחליט על פיטורים, או לנקוט צעדים נגד חברי הנהלה. יוזמי הצעד האשימו את הנהגת האוניברסיטה ואת נשיאתה, נמט שאפיק, בכך שחרגו מהנהלים, פגעו בחופש האקדמי ובזכויות הסטודנטים והמרצים.

בין היתר, בשל כך שהזמינו משטרה כדי לפזר את מאהל המחאה במרכז הקמפוס. תלונות נוספות נגעו לטענה שהאוניברסיטה חקרה באופן פולשני סטודנטים ומרצים שהיו מעורבים בהפגנות, בכלל זה על ידי שכירת חברת חקירות שדרשה לראות את מכשירי הטלפון של הסטודנטים.

מלחמת חרבות ברזל אנטישמיות ראש הממשלה נתניהו אוניברסיטת קולומביה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד