ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
כבר בימים הקרובים

בישראל חוששים: צווי מעצר נגד הצמרת המדינית והצבאית

חשש בישראל מהוצאת צווי מעצר בינלאומיים נגד בכירים ישראלים כולל נגד ראש הממשלה. "הנשיא ביידן הוא היחיד שיכול לעצור זאת אבל כרגע הוא נמנע מלפעול"

בישראל חוששים: צווי מעצר נגד הצמרת המדינית והצבאית
נתניהו גלנט והלוי צילום: חיים צח, לע"מ

בישראל מבינים כי התקבלה החלטה של ​​בית הדין הפלילי הבינ"ל להוציא כבר בימים הקרובים צווי מעצר נגד הצמרת המדינית והצבאית בישראל. על הכוונת: ראש הממשלה נתניהו, שר הביטחון יואב גלנט, הרמטכ"ל הלוי וייתכן שיוצאו צווי מעצר נגד בכירים נוספים.

גורם מדיני אמר לחדשות 14: "מדובר בצונאמי שטורף את הכל: יפגע בסיכוי להחזרת החטופים, יקבור את הנורמליזציה עם סעודיה ויוביל להפסקה מיידית של תשלומי ישראל לרש"פ. הנשיא ביידן הוא היחיד שיכול לעצור זאת אבל כרגע הוא נמנע מלפעול".

כזכור כפי שדיווחנו ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס ביום שישי לחשש מהוצאת צווי מעצר לבכירים בדרג המדיני בישראל ולחיילי צה"ל והבהיר כי זו שערוריה.

נתניהו הבהיר: "‏תחת הנהגתי, ישראל לעולם לא תקבל כל ניסיון של בית הדין הפלילי בהאג לערער את זכותה הבסיסית להגן על עצמה. ‏האיום נגד חיילי צה״ל ואישי הציבור של ישראל, הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון והמדינה היהודית היחידה בעולם, הוא שערורייתי".

"‏לא נכנע לו", הוסיף, ואמר: "‏ישראל תמשיך עד לניצחון במלחמתנו הצודקת נגד המחבלים המתועבים שמבקשים להשמידנו. ‏לעולם לא נפסיק להגן על עצמנו".

בית הדין הבינלאומי בהאג מלחמת חרבות ברזל ראש הממשלה נתניהו יואב גלנט הרמטכ"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד