ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
תומכי חמאס

בעקבות הראיון, זעם על "כאן": "סיוע לאויב בזמן מלחמה"

"התנהלות חסרת אחריות של התקשורת - ככה מחלישים את החברה הישראלית! זו פשוט שערורייה". זוהי חלק מהביקורת כלפי 'כאן' בעקבות הראיון עם יועץ ראש ממשלת קטאר שנחשבת למדינה עוינת לישראל ותומכת חמאס

בעקבות הראיון, זעם על "כאן": "סיוע לאויב בזמן מלחמה"
מאג'ד אל-אנסארי צילום: מתוך שידורי כאן 11

חבר הכנסת בועז ביסמוט מ'הליכוד' לא ראה בעין יפה את קיום הראיון של הכתבת המדינית של 'כאן', גילי כהן עם מאג'ד אל-אנסארי, יועצו של ראש ממשלת קטאר ושידורו.

חה"כ כתב בחשבון ה-X: "התנהלות חסרת אחריות של התקשורת - ככה מחלישים את החברה הישראלית! זו פשוט שערורייה שיש מי בתקשורת בישראל שמראיין את יועצו של ראש ממשלת קטאר - מדינה עוינת שממנת את חמאס ותומכת בגלוי בטרור, שמציג אותנו כאילו אנחנו נגד עסקה".

"תתארו לכם שבמלחמת העולם ה-2 התקשורת הבריטית הייתה מראיינת נניח את הדובר של קרואטיה ששיתפה פעולה עם הנאצים, והוא היה משמיץ את בריטניה שלחמה נגד גרמניה הנאצית. במקום לשדר עוצמה ואחדות - כך צריך להיות תמיד, אבל בימים מורכבים אלה, זה אמור להיות מובן מאליו אפילו יותר!". כך ביסמוט.

ראש התחום הפלסטיני ב'כאן', העיתונאי אליאור לוי, יצא להגנת מקום העבודה שלו והגיב לחבר הכנסת: "לתת לקטארים להכניס מאות מיליוני דולרים במזומן לחמאס דרך שטח מדינת ישראלים - זה כן. לשלוח שליחים לקטארים שיתחננו בשם הממשלה בי-ם שלא יפסיקו את הפרוטקשן של סינוואר - זה גם כן. לתת לקטארים לתווך במו"מ לעסקת שחרור חטופים - זה בודאי. אבל לראיין את הקטארים - הו לא! עד כאן". כך לוי.

גם סגן יו"ר הכנסת ח"כ חנוך דב מליביצקי מ'הליכוד' זעם על קיום הראיון וכתב: "העובדה שחלק מערוצי הטלוויזיה והעיתונים הישראלים נותנים במה לדוברות הקטרית היא בלתי נתפסת. הפטרונית של חמאס, שתומכת בגלוי בטרור ומממנת אותו, מקבלת במה אוהדת בתקשורת הישראלית. כל זאת כאשר רק לפני יומיים, נציג קטאר בליגה הערבית, הצהיר שמדינתו מייחלת ומתפללת לחיסולה של מדינת ישראל. ולא, זו לא עיתונאות מקצועית. זה סיוע לאוייב בזמן מלחמה".

כאן 11 תאגיד השידור הציבורי תאגיד השידור הישראלי גילי כהן בועז ביסמוט חנוך מילביצקי קטאר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד