ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024
"מצוות לא תחנם"

התפילה שתיקן הרב לומר בעת חסימת הסיוע ההומניטרי

רבה הראשי של צפת, חיבר תפילה שיש לאמרה בעת חסימת הסיוע לעזה. הרב חיבר תפילת "לשם יחוד" מיוחדת לפעילי תנועת צו 9 החוסמים את משאיות הסיוע כבר מספר חודשים: "לצדיקים ההולכים לעצור את שיירות האספקה לעזה"

התפילה שתיקן הרב לומר בעת חסימת הסיוע ההומניטרי
משאית סיוע הומניטרי צילום: עטייה מוחמד, פלאש 90

לאחר מספר שבועות של חסימת הסיוע ההומניטרי לעזה שם מוחזקים בשבי 133 ישראלים על ידי חמאס, הרב שמואל אליהו שליט"א שלח תפילה מיוחדת "לצדיקים ההולכים לעצור את שיירות האספקה לעזה".

את התפילה פתח הרב: "לשם יחוד קודשא בריך הוא ושכינתיה, הריני בא לעצור משלוח ציוד ואוכל לאויבי ישראל בעזה, לקיים מצוות לא תחנם ומצוות לא תעמד על דם רעך ומצוות ואהבת לרעך כמוך".

"אנא ה', חזק את עם ישראל והולך אותם קוממיות וקיים בהם ובני ישראל יצאים ביד רמה, והכנע את כל אויבינו תחתינו, ארדוף אויבי ואשיגם ולא אשוב עד כלותם. אמן" - כך לשון התפילה.

בתנועת צו 9 המובילה את חסימת הסיוע כבר מספר חודשים הודו לרב על החיזוק המשמעותי וקראו לציבור להצטרף לחסימת הסיוע: "יש למניעת הסיוע לחמאס חשיבות עצומה" - אמרו בתנועה.

הם קראו: "לכל מי שעם ישראל חשוב לו": "הצטרפו אלינו לפחות לאחת החסימות. רק לחץ על החמאס יביא להשבת החטופים בע"ה".

במטה צו 9 ציינו לאחרונה: "אנחנו מבינים שייתכן שהכנסת המשאיות לעזה היא התנאי של ארה"ב כדי לאפשר לישראל לפעול ברפיח. אין בתנאי זה שום הכרח להעביר את הציוד ישירות למחבלי החמאס. ישנן דרכים רבות להכניס את המשאיות לעזה ולדאוג שהן לא מגיעות לידי החמאס".

הרב שמואל אליהו חמאס תנועת צו 9 מלחמת חרבות ברזל סיוע הומניטרי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד