ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
דאגה לחזק את כולם

טרגדיה: נערה בת 11 וחצי נפטרה מהמחלה בארה"ב

מארה"ב הגיעה הבשורה הקשה בפטירתה בדמי ימיה של הנערה שרה לרנר ע"ה בת העסקן הדגול הרה"ח ר’ דוד לרנר שיבדלחט"א, לשעבר מבכירי עיריית בני ברק ומעסקני חסידות ויז'ניץ והיא בת 11 וחצי בלבד בפטירתה

טרגדיה: נערה בת 11 וחצי נפטרה מהמחלה בארה"ב
נר נשמה. אילוסטרציה צילום: unsplash

ברוך דיין האמת: מארה"ב הגיעה הידיעה הבשורה הקשה בפטירתה בדמי ימיה של הנערה הצדיקה שרה לרנר ע"ה, בתו של איש החסד אהוב על הבריות שיבלחט"א הרב דוד לרנר מעסקני חסידות ויז'ניץ ומבכירי עיריית בני ברק לשעבר והיא בת 11 וחצי בפטירתה.

שורי ע"ה בת יחידה בבנים, נלחמה במשך 6 שנים בדיוק במחלה הנוראה היא הייתה ילדה טהורה וצדיקה עם נשמה גבוהה מאוד שהקפידה על ההלכות קלה כבחמורה גם כשהגוף כבר לא היה מסוגל. 

בעקבות מחלתה עקרו הוריה מישראל לארה"ב שם התמסרו אליה בכל כוחם, היא הייתה מקפידה בעיקר על ברכת אשר יצר מתוך ברכון גם כאשר אזלו כוחותיה. היא לא וויתרה על זה גם לא פעם אחת.

היא הזדככה בייסורים וקיבלה אותם באהבה ובאמונה, ותמיד דאגה לחזק את כולם ולומר שזה הוא רצון השם.

אחד ממכרי המשפחה מספר כי היא עשתה קידוש השם עצום בבית החולים בארה"ב, דאגה שהצוות הרפואי היהודי שמזמן לא מקיים מצוות, ישמע קידוש שאביה היה עושה לה בבית החולים, היא נתנה להם תהילים, הזכירה להם שירים באידיש. הפנים שלה היו מאירות כאשר היא הרגישה שהיא מצליחה לקרב מישהו. היא שמרה על עיניה בכדי לא לראות שום מכשיר טכנולוגי בשום סיטואציה.

בימים האחרונים שלה דאגה לומר לכולם, שאנחנו בזמן של גאולה, ושיאספו זכויות כמה שיותר כי זמן ביאת המשיח קרב.

הותירה אחריה את הוריה שיחי' ואחיה. 

הלוויתה היום (ראשון, ערב שביעי של פסח) בשעה 13:00 שעון ארה"ב מבית המדרש צמח צדיק ויז'ניץ בשכונת בורו פארק בברוקלין ובמוצאי החג ארונה יוטס לארץ הקודש לקבורה.

תהא נשמתה צרורה בצרור החיים. 

טרגדיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד