ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024
מסר לנתניהו

סמוטריץ': "אם תבוטל פקודת כיבוש רפיח, לממשלה אין זכות קיום"

ברקע הניסיונות לעסקה: שר האוצר בצלאל סמוטריץ' הבהיר:  "אם תבטל את הפקודה לכיבוש רפיח באופן מיידי - לממשלה בראשותך לא תהיה זכות קיום". לדבריו, הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה"

סמוטריץ': "אם תבוטל פקודת כיבוש רפיח, לממשלה אין זכות קיום"
שר האוצר בצלאל סמוטריץ צילום: מתוך הסרטון

יו״ר הציונות הדתית שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ התייחס בצהריים (שישי) לעסקת החטופים המוצעת על פי דיווחים שונים והבהיר לראש הממשלה: "אם תבטל את הפקודה לכיבוש רפיח באופן מיידי - לממשלה בראשותך לא תהיה זכות קיום".

סמוטריץ' פתח את דבריו ואמר: "אדוני ראש הממשלה, עסקאות תיווך מצריות שסיימו "סבבים" קודמים כשחמאס חי ובועט ואיפשרו לו להתעצם שוב ושוב ולטבוח באזרחי ישראל כמו שלא קרה מאז השואה, זה בדיוק מה שהובלת בשני העשורים האחרונים, וזה בדיוק, אבל בדיוק מה שהבטחנו כולנו לא לעשות שוב הפעם".

הוא הוסיף: "הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכנה קיומית מיידית למדינת ישראל".

סמוטריץ' הבהיר: "אם תחליט להניף דגל לבן ולבטל את הפקודה לכיבוש רפיח באופן מיידי לצורך השלמת משימת השמדת החמאס, ולהחזרת הביטחון לתושבי הדרום ולאזרחי ישראל, והשבת כל אחינו ואחיותנו החטופים לביתם – לממשלה בראשותך לא תהיה זכות קיום.

זהו רגע גורלי לעם ישראל. ההחלטה בידך. שאב כוח וגבורה מיציאת מצרים ומההיסטוריה היהודית. ממשה רבנו ומנחשון בן עמינדב שהלילה, כן הלילה לפני 3,365 שנה עמדו על הים, התגברו על חולשות של חלקים מהעם וקבעו את ההיסטוריה של העם היהודי.

דבר אל בני ישראל ויסעו לרפיח עכשיו, בכל הכח. ומי יודע אם לעת כזאת הגעת למלכות", כך שר האוצר.

בצלאל סמוטריץ מלחמת חרבות ברזל חמאס רפיח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד