ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
מציב קו אדום

גנץ: "אם יימנע מתווה להשבת החטופים, לממשלה אין זכות קיום"

יו"ר המחנה הממלכתי הגיב לאיומי השרים בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן גביר והבהיר: "אם יושג מתווה אחראי להשבת החטופים ושרים ימנעו אותו - לא תהיה לממשלה זכות להמשיך להתקיים". לפיד: "הממשלה הזו צריכה לבחור: להחזיר את החטופים בחיים, או בן גביר וסמוטריץ'"

גנץ: "אם יימנע מתווה להשבת החטופים, לממשלה אין זכות קיום"
בני גנץ צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר המחנה הממלכתי השר בני גנץ התייחס בצהריים (ראשון) לאיומים של השרים בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן גביר להפיל את הממשלה ברקע הניסיונות להגיע לעסקת חטופים והבהיר כי לא תהיה לממשלה זכות קיום אם מתווה טוב יידחה.

גנץ אמר: "הכניסה לרפיח חשובה במאבק הארוך נגד חמאס. החטופינו, שהופקרו על ידי ממשלת ה-7.10, דחופה ובעלת חשיבות עליונה הרבה יותר".

השר גנץ הבהיר: "אם יושג מתווה אחראי להשבת החטופים בגיבוי כל מערכת הביטחון, שאינו כרוך בסיום המלחמה, והשרים שהובילו את הממשלה ב-7.10 ימנעו אותו - לא תהיה לממשלה זכות להמשיך להתקיים ולהוביל את המערכה".

כזכור, יו"ר הציונות הדתית שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ התייחס בצהריים (שישי) לעסקת החטופים המוצעת על פי דיווחים שונים והבהיר לראש הממשלה: "אם תבטל את הפקודה לכיבוש רפיח באופן מיידי - לממשלה בראשותך לא תהיה זכות קיום".

גם השר איתמר בן גביר איים להפיל את הממשלה במידה ותיחתם עסקה "מופקרת".

ראש האופוזיציה יאיר לפיד כתב: "הממשלה הזו צריכה לבחור: להחזיר את החטופים בחיים, או בן גביר וסמוטריץ', היחסים עם האמריקאים או בן גביר וסמוטריץ', העסקה הסעודית או בן גביר וסמוטריץ', בטחון ישראל או בן גביר וסמוטריץ'".

 

 

בני גנץ יאיר לפיד חטופים עסקת חטופים עזה חמאס מלחמת חרבות ברזל איתמר בן גביר בצלאל סמוטריץ'

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד