ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
בשורה עצובה

האברך הצעיר שנפגע בתאונה בצומת רמות נפטר בבוקר החג

האברך הצעיר הרב משה רביד ז"ל מאברכי ישיבת 'חפץ חיים' בירושלים נפטר בבוקר שביעי של פסח לאחר שלפני מספר שבועות נפגע באורח אנוש בתאונה בצומת רמות

האברך הצעיר שנפגע בתאונה בצומת רמות נפטר בבוקר החג
הרב משה רביד ז"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: מבית החולים 'שערי צדק' בירושלים מגיעה הבשורה המעציבה על פטירתו של האברך הצעיר והחשוב הרב משה רביד ז"ל מפתח תקווה - ירושלים, והוא בן 23 בפטירתו. 

ביום חמישי כ"ה אדר ב' הוא נפצע באורח קשה כתוצאה מפגיעת רכב בצומת רמות בירושלים לאחר שהיה בדרכו חזרה מהכולל, הוא פונה במצב אנוש לבית החולים שם נלחמו הרופאים על חייו. רבים התפללו וקרעו שערי שמים בתפילה לרפואתו של רפאל משה בן אפרת אך למגינת לב בבוקר שביעי של פסח השיב את נשמתו ליוצרה. 

המנוח ז"ל נולד בפתח תקווה בז' ניסן תשס"א, לאביו הרב מרדכי רביד שיבלחט"א ולאמו מרת אפרת שתחי'. 

בישיבה קטנה למד בישיבת 'אור ישראל' לצעירים בעיר הולדתו פתח תקווה שם עשה חיל בלימודיו.

בבחרותו עלה לישיבה גדולה ללמוד בהיכלה של ישיבת 'נתיב הדעת' - קפלן בשכונת רמות בירושלים, שם שקד על התורה והיה חביבם של ראשי הישיבה ורבניה ויתר תלמידי הישיבה. 

לפני 4 חודשים התחתן בשעה טובה עם רעייתו אילה שתחי' למשפחת מן ההר והתגוררו בשכונת רמת שלמה בירושלים כשר' משה ממשיך ללמוד בכולל ישיבת 'חפץ חיים' של הרב מן ההר בשכונת סנהדריה בירושלים. 

המנוח ז"ל נשוי לנכדתו של ראש הישיבה הגאון רבי חיים מן ההר ראש הישיבה הגדולה בביתר, חתן אצל בנו הרה"ג רבי שמואל מן ההר מרמ"י הישיבה.

חבריו לישיבה מספרים ל'בחדרי חרדים': על בחור רציני ומוכשר, ירא שמים גדול שהיה עמקן ובעל מחשבה, בנוסף הם מספרים כי היה מאיר פנים בצורה מיוחדת לכל בחור. לפני מספר ימים אביו השאיר הודעה בקו של הישיבה וביקש שיתפללו עבורו ויקרעו את השמים בתפילה.

הוא היה אברך מיוחד ושלם בג' עמודי העולם בתורה, עבודה וגמילות חסדים, יגע בתורה בכל כוחו והיה מתפלל כבן המתחטא לפני אביו. 

הוא הותיר אחריו את הוריו ואחיותיו, רעייתו שתחי' לצד חבריו ההמומים מלכתו בטרגדיה קשה. 

מסע הלוויה הערב (שני, מוצאי שביעי של פסח)  בשעה 22:30 מבית הלוויות שמגר בירושלים ובשעה 12:00 בלילה מבית הכנסת 'אוהל אברהם' ברחוב אריה בן אליעזר 27 בפתח תקווה לבית החיים סגולה שם ייטמן. 

תהא נשמתו צרורה  בצרור החיים. 

משה רביד צומת רמות ישיבת נתיב הדעת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד