ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
דורשים כניסה לרפיח

פורום הגבורה דוחה את שביתת הרעב; נציגיו יפגשו עם נתניהו

בפורום הגבורה החליטו לדחות את שביתת הרעב, זאת לאחר שרה"מ נתניהו הזמין את נציגיו לפגישה בירושלים. לאחר הפגישה יוחלט בפורום על המשך הצעדים בדרישה להמשיך את הלחימה ולהיכנס לרפיח

פורום הגבורה דוחה את שביתת הרעב; נציגיו יפגשו עם נתניהו
לוחמי צה"ל בשטח הרצועה צילום: דובר צה"ל

המשפחות השכולות מפורום הגבורה - פורום משפחות נופלי חרבות הברזל, דוחות את שביתת הרעב אשר היתה צפוייה להתחיל הערב (ב'), וזאת לאחר שרה"מ נתניהו הזמין את נציגי הפורום לפגישה מחר בשעות הבוקר בלשכתו בירושלים. 

נציגי פורום הגבורה צפויים להיפגש עם רה"מ נתניהו, ולחזק אותו שלא לעצור את הלחימה ולהמשיך את הלחימה לרפיח. לאחר הפגישה הנהלת הפורום תחליט על המשך צעדיה בדרישה להמשיך את הלחימה ולהיכנס לרפיח.

נזכיר כי דקות לפני כניסת החג, הנהלת פורום הגבורה יצאה בהודעה כי לאור הלחצים הבינלאומיים, ולאור העיכוב בהמשך הלחימה ובכניסה לרפיח הם יחלו בצאת החג בשביתת רעב עד לכניסה לרפיח. 

הנהלת הפורום מסרה: "לאור הלחצים הבינלאומיים ואל מול העיכוב הבלתי נסבל פורום הגבורה של המשפחות השכולות מודיע על שביתת רעב שתחל מייד לאחר החג עד לכניסת כוחות צה''ל לרפיח. לא נסכים להמשך הדשדוש. העם מחכה. הלוחמים מוכנים. החטופים מחכים. תושבי הדרום מחכים. רפיח. עכשיו". 

כאמור, הערב בעקבות הזימון לפגישה, החליטו בפורום לדחות את התחלת השביתה, ולאחר הפגישה הנהלת הפורום תחליט על המשך צעדיה.

רפיח שביתת רעב בנימין נתניהו מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד