ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
נתונים נאים

טסלה הוזילה את מחירי המכוניות שלה בישראל והוסיפה עוד גרסה

בתחילת השבוע שעבר מחירה של טסלה 3 עמד על כ-221 אלף שקלים עבור גרסת הבסיס, כעת המחיר של גרסת הבסיס הוא 211 אלף שקלים

טסלה הוזילה את מחירי המכוניות שלה בישראל והוסיפה עוד גרסה
הוזלות מחירים עמוקות בטסלה וגרסת ביצועים רעננה צילום: טסלה

חדשות טובות אם אתם רוצים לרכוש רכב חשמלי מתוצרת טסלה: בשבוע שעבר יצרנית המכוניות החשמליות הוזילה את מחיריהם של מספר דגמים - וגם הוסיפה גרסה חדשה של טסלה 3.

הוזלת המכוניות של טסלה היא חלק ממהלך עולמי עליו החליטה היצרנית והרווח כולו של הצרכנים בישראל. למגינת ליבם של אלו ששמירת הערך חשובה להם.

כך, המכונית הראשונה שטסלה הוזילה היא טסלה 3 המשפחתית: בתחילת השבוע שעבר מחירה של טסלה 3 עמד על כ-221 אלף שקלים עבור גרסת הבסיס. כעת המחיר של גרסת הבסיס הוא 211 אלף שקלים. המחיר של גרסת ההנעה הכפולה שהיה כ-254 אלף שקל ירד לכ-241 אלף שקל.

בהחלט הורדת מחירים (שימו לב! לא מבצע נקודתי אלא ממש הורדת מחירון) משמעותית שכבר מכה גלים בשוק היד השניה.

בנוסף על אלה יש טסלה 3 בגרסה חדשה שמיועדת לפנות לחובבי נהיגה ספורטיבית: ה"פרפורמנס" סופסוף הוצגה בעולם – לאחר רענון הדגם - ויש לה נתונים נאים: המנועים שלה מפיקים יחדיו 460 כוחות סוס והיא מזנקת ל-100 קמ"ש תוך 3.1 שניות בלבד. טווח הנסיעה הרשמי מרשים ועומד על 528 קילומטרים והמחיר הוא כ-273 אלף שקלים.

למרבה הצער שלל ההנחות וההוזלות אינן תקפות לטסלה מודל Y שמחירו נותר ללא כל שינוי. ההוזלות של טסלה תקפות גם לדגמי היצרנית הבכירים: ספינת הדגל של טסלה: המודל S עלתה בתחילת השבוע שעבר כ-617 אלף שקל לגרסת לונג ריינג'. כעת גרסה זו עולה "רק" כ-604 אלף שקלים.

 

 

 

 

 

 

טסלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד