ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
רגע לפני החג

האלמנה של הלוחם הי"ד תערוך ברית לבד

רגע לפני החג ילדה קורל גבאי בן בכור, כארבעה חודשים לאחר שבעלה אלירז נפל בקרב בצפון רצועת עזה. קורל סיפרה: "אני מנסה להיות יותר אלירז ליד פטל - לא להיות בלחץ, לשדר שלווה"

האלמנה של הלוחם הי"ד תערוך ברית לבד
פעילות לוחמי צה"ל ברצועת עזה צילום: דובר צה"ל

קורל גבאי, אלמנתו של אלירז הי"ד, ילדה בן בכור, לו החליטה לקרוא באופן זמני "פטל". קורל סיפרה ל"ווינט": "אני מנסה להיות אבא-אמא לפטל. הוא הגיע לפני הזמן. החליט שדי, הוא רוצה כבר לבוא לשמח את אמא". 

קורל הוסיפה לספר: "אני מנסה להיות יותר אלירז ליד פטל - לא להיות בלחץ, לשדר שלווה. בהמשך אלה יהיו ערכים שהיו חשובים לאלירז - אהבת הארץ, איכות הסביבה ואחריות כלפי המדינה. כשהוא יהיה בן 18 אתן לו להתגייס, להיות לוחם". 

על תחילת המלחמה ב-7 באוקטובר סיפרה: "היינו בהלם. מה הקשר? אלירז התיישב מול החדשות ואני התחלתי לבכות. הוא ביקש ממני לא לצפות בזה. הסתובב בבית חסר שקט, עד שבצהריים הוא קיבל צו מילואים". 

אלירז נפל במהלך משימה לנטרול מנהרה בשלהי דצמבר האחרון. קורל סיפרה: "אני זוכרת שאנשים אמרו לי בימים הראשונים - אלירז כבר נפצע בעזה, למה נתת לו ללכת שוב? אבל הוא ילד גדול וידע לאן הוא הולך. רציתי שילך בידיעה שאשתו מאחוריו. אין לי שום כעס כלפיו". 

"אם היו אומרים לי לפני שנה שאלד את הבן הבכור שלנו אחרי שבעלי נהרג בעזה, הייתי צוחקת. איך זה קשור לחיים שלנו? אבל זה קשור. ובדיעבד, פטל הוא הדבר הכי טוב שיכל לקרות", הוסיפה בריאיון ל"ווינט".

מלחמת חרבות ברזל צפון הרצועה חלל צה"ל לידה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד