י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024
המחשב לא מזהה

חברת התעופה רושמת שוב ושוב קשישה מעל גיל 100 כתינוקת

חברת תעופה אמריקאית רשמה אישה מעל גיל 100 כתינוקת מספר פעמים. היא סיפרה כי המחשב לא מזהה את גילה וקובע שהיא נולדה ב-2022. המושב של פטרישיה הוזמן ככרטיס למבוגר. אך כשהיא מגיעה לדלפק היא מגלה שהיא קיבלה שירות שנותנים לתינוקות

חברת התעופה רושמת שוב ושוב קשישה מעל גיל 100 כתינוקת
אילוסטרציה צילום: unsplash

שגיאה במערכת ההזמנות של חברת התעופה 'אמריקן איירליינס' רושמת את פטרישיה שנולדה ב-1922, ולא ב-2022 "תינוקת". המחשב לא מצליח לזהות את שנת 1922.

"זה היה מצחיק שחשבו שאני רק תינוקת קטנה כשאני בכלל זקנה" אמרה ל-BBC. זה קרה כשפטרישיה טסה משיקגו למישיגן. פטרישיה טסה עם בתה, קריס.

"הבת שלי ביצעה את ההזמנה באינטרנט עבור הכרטיס והמחשב בשדה התעופה חשב שתאריך הלידה שלי הוא 2022 ולא 1922", היא אמרה. "אותו דבר קרה בשנה שעברה וגם אז הם ציפו לתינוקת ולא לי" אמרה.

המושב של פטרישיה הוזמן ככרטיס למבוגר. אבל נראה שמערכת המחשוב של שדה התעופה לא מסוגלת לעבד תאריך לידה מהעבר, אז כברירת מחדל המחשה קבע תאריך של מעל 100 שנים מאוחר יותר.

הקשישה טסה מדי שנה כדי לבקר קרובי משפחה ולברוח מהחורף הקר. היא אמרה ל-BBC שהצוות ב'אמריקן איירליינס' היה אדיב למרות הבלבול.

היא אמרה שהיא רוצה שהתקלה תתוקן  מכיוון שהיא גורמת לה לכמה בעיות. לדוגמה, לצוות שדה התעופה אין רכב מיוחד מוכן עבורה בתוך הטרמינל מכיוון שהם מצפים לסייע לתינוקת ולא לקשישה שזקוקה להסעה. באחת הפעמים המתינו פטרישיה ובתה בתוך המטוס לאחר שננוסעים עזבו, מכיוון שצוות שדה התעופה לא סידר לה כיסא גלגלים.

היא אומרת שזיהוי גילה האמיתי יועיל גם לבתה קריס. "הייתי רוצה שיסדרו את הבעיה כי בתי המסכנה נאלצת לשאת את כל המטען שלנו לאורך כמעט קילומטר משער אחד למשנהו", אמרה.

פטרישיה טסה לבד עד גיל 97, אבל היא נסמכת מאז על עזרה ממשפחתה. "יש לי קצת בעיות עם הראייה שלי עכשיו אז לא הייתי רוצה לעשות את זה לבד" היא אמרה. אבל היא נחושה בדעתה להמשיך לטוס עם החברה, היא מצפה לטיסה הבאה שלה בסתיו. עד אז היא תהיה בת 102, ואולי עד אז מחשבי חברת התעופה ירשמו את גילה האמיתי.

טיסה תינוקת אמריקן איירליינס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד