י"ד אייר התשפ"ד
22.05.2024

כך תכינו ארוחה שלמה עם הילדים

ילדים לא תמיד נענים לקריאות "הגיע זמן לארוחת הערב" שלכם, אך אם תרתמו אותם לטובת המאמץ, מדובר בתוצאות אחרות לחלוטין. תוכלו לרתום להכנת ארוחת הבוקר, הצוהריים או הערב, כאשר בכל אחת מן הארוחות יתקבלו תוצאות זהות, הילדים ישמחו לשבת ולאכול את מעשה ידיהם. זה הזמן להתכנס לטובת ארוחה עם הילדים וללמד אותם כל מה שהם צריכים לדעת על המטבח

כך תכינו ארוחה שלמה עם הילדים
מבשלים ביחד צילום: פיקסביי

כדורי שוקולד טעימים במיוחד

ילדים חובבי כדורי שוקולד מאז ומתמיד. הם אוהבים להכין אותם, הם אוהבים לאכול אותם, הם אוהבים את הטעם והמרקם שלהם והם אוהבים לצפות אותם עם הרבה סוכריות. כדורי שוקולד הם ללא ספק הקינוח האולטימטיבי עבור ילדים. לכן, תוכלו להיעזר בהם בהכנתם. בקשו מהם לשבור את הביסקוויטים קטן ככל שניתן. לאחר מכן בקשו מהם לשבור חבילה של שוקולד ולהכניס את כל חתיכות השוקולד לקערה, הוסיפו לה גם חמאה והכניסו למיקרוגל. בקשו מהם להדליק את המיקרוגל, בכל פעם פולס אחד של 30 שניות, עד שהשוקולד והחמאה ימסו. אחר כך בקשו מהם לשים קקאו בתוך ספל, הוסיפו לקקאו מעט מים חמים כדי שימס ומעל מזגו חלב. בקשו מהילדים לערבב היטב את הנוזלים ולשפוך אותם על הביסקוויטים. אותו הדבר בקשו שיעשו עם השוקולד המומס.

כעת, הגיע הרגע הכי מהנה, להכניס את הידיים פנימה ולאחד את כל המרכיבים יחד. לאחר מכן, בקשו מהם ליצור כדורי שוקולד קטנים שאותם יצפו עם סוכריות צבעוניות או עם קוקוס טחון.

פסטה ברוטב עגבניות

כל מי שיש לו ילדים יודע שמדובר במאכל אהוב במיוחד שרוב הילדים יותר מישמחו לאכול. תנו להם לבחור את הצורה של הפסטה, חממו מים בסיר והכניסו את הפסטה לבישול. כעת להכנת הרוטב. בקשו מהילדים להביא לכם בצל ושום, קלפו אותם והניחו להם לעזור לכם לרסק אותם. לאחר מכן, הכניסו אותם לסיר קטן והחלו לבשל. בקשו מהילדים להביא את רסק העגבניות וקופסת העגבניות, פתחו אותם ובקשו מהם להוסיף אותם אל הסיר עם מעט מים. הרשו להם לערבב, להוסיף מלח ותבלינים נוספים ואף תנו להם לטעום ולשפר את התיבול לטעמם.

בינתיים, הזמן שהרוטב מתבשל, תוכלו לבקש מהם שיתחילו לחתוך סלט ירקות. שיקלפו מלפפונים, יחתכו קוביות של גמבה ועגבנייה, שיסחטו לימון במסחטה (בעזרתכם אם היא נדרשת) שיתבלו עם מלח ועם שמן זית ושיטעמו ויבדקו אם הסלט טעים להם.

בתום כל ההכנות, בקשו מהם לערוך את השולחן יפה כדי שתוכלו לשבת ולסעוד יחדיו את הארוחה הנהדרת שהם הכינו.

פיצה פיתה אישית

עוד מאכל אהוב במיוחד הוא הפיצה, אך אם אין לכם את הזמן להתפיח בצק, תמיד תוכלו להסתפק באלטרנטיבה שהיא פיצה-פיתה. תוכלו להפשיר כמה פיתות, לחצות אותן במרכז ולתת לכל ילד להרכיב את הפיצה פיתה האישית שלו. הם יוכלו לשים עליה קטשופ או רסק עגבניות, להוסיף תבלינים כמו מלח, אורגנו ותבלין לפיצה, לפזר מעל הכול גבינה צהובה או מוצרלה מגוררת וכמובן לעטר אותה עם שלל תוספות שהם אוהבים לאכול: תירס, זיתים, פטריות, רצועות עגבנייה, בצל, טונה ועוד שלל תוספות אחרות שהם מאוד אוהבים.

טוסטים כיפיים

גם מבחר של טוסטים יכול להיות ארוחת ערב טעימה במיוחד. תוכלו לקנות לחמניות עגולות או לחמניות בייגלה וכל ילד יוכל להכין את הטוסט האהוב עליו: פסטו עם גבינה בולגרית פיקנטי, גבינה צהובה עם רסק עגבניות וזיתים ירוקים, גבינת פטה עם זיתים שחורים ושרי, טונה וצהובה עם קטשופ, טוסט גבינות – צ'דר, בולגרית, צהובה ומוצרלה ועוד טוסטים טעימים ונהדרים לפי טעמם.   

טוסטים מאכלים לילדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד