י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024

קידום אורגני מקצועי – למה חשוב להשקיע בכך כשבונים אתר שופיפיי

בעלי עסקים קטנים צריכים להשתמש בכל אפשרות ואמצעים שעומדים לרשותם, בשביל לקדם ולשווק את העסק שלהם. להבדיל מעסקים גדולים ואפילו בינוניים, התקציבים שעומדים לרשותם אינם גבוהים ולכן הם לא יכולים להשתמש בפלטפורמות רבות לפרסום ושיווק. הם צריכים למצוא את הנישות הנכונות עבורם ולהשקיע בהם את מיטב זמנם וכספם

קידום אורגני מקצועי – למה חשוב להשקיע בכך כשבונים אתר שופיפיי
קידום אורגני צילום: FREEPIK

אחת הנישות האלו הוא קידום אתרים אורגני. הכוונה היא לקידום אתרים בגוגל המבוסס על פי מילות מפתח פופולאריות בתחום, מתוך מחשבה שכל גולש אשר מחפש מוצר או שירות, מקליד את אותם ביטויים ואם עובדים נכון אזי שהאתר הראשון שהוא ייחשף אליו הוא של בית העסק. במילים אחרות, המטרה היא להגיע אל המקומות הגבוהים במנוע החיפוש בגוגל, בביטויים הפופולאריים ביותר לחיפוש בתחום.

לשם כך, צריך להקפיד על קידום אורגני מקצועי. כלומר, אי אפשר להסתפק במקדם אתרים שאין לו ידע וניסיון בתחום או להבדיל, לחסוך בעלויות ולעשות את זה לבד. בשביל להשיג את התוצאות האיכותיות ביותר, חשיפה ממוקדמת ומשמעותית אזי צריך לשכור חברת קידום אתרים או מקדם אתרים המתמחים בקידום אורגני.

אחת הדוגמאות הטובות לכך הוא קידום אתרי שופיפיי. מדובר באתרים הכוללים חנויות וירטואליות, עם ממשק ייחודי שאפשר להתקין אותו במגוון רחב של פלטפורמות. כל מי שיש לו בית עסק ורוצה למכור מוצרים ושירותים, יכול להשתמש בכלי זה, על מנת להגיע דרכו אל גולשים ולמכור את המוצרים והשירותים שבית העסק מציע.

היתרון בכלי זה בא לידי ביטוי ביכולת לשלוט באופן מלא בתהליך. למשל, בתקשורת עם הגולש, מבלי להיות תלוי באף גורם אחר, בין אם זו זירת מסחר חיצונית או כל גורם אחר. הכל מתבצע דרך בית העסק מבלי שגורמים חיצוניים משפיעים עליו.

למה חשוב להשתמש בקידום אורגני מקצועי לקידום אתרי שופיפיי?

קידום אורגני מקצועי, מתבסס כאמור על שימוש בביטויים פופולאריים לחיפוש באמצעות כלים שונים. תכנים, טקסטים, קישורים, שיתופי פעולה, היררכיית עמודים באתר ועוד. בעל עסק שיש לו אתר מכירות, ירצה להגיע אל כמה שיותר גולשים המחפשים מוצרים ושירותים מהתחום שהוא מספק. המטרה שלו צריכה להיות, שאותם גולשים יגיעו לאתר שלו וירצו להשאיר פרטים לצורך רכישה או יקנו ממנו באופן ישיר דרך האתר.

קידום אורגני מקצועי ובפרט קידום אתרי שופיפיי, מאפשר להגיע בצורה ממוקדת אל אותם לקוחות ולהציע להם את מה שהאתר מספק. במילים אחרות, מקדם האתרים יודע איך לפנות אל הגולש שמחפש מוצר או שירות ויכול לרכוש אותו דרך האתר של בית העסק. אם הקידום ייעשה בצורה לא מקצועית, אזי לא רק שהלקוח לא יגיע אל בית העסק, הוא כלל לא ידע שהוא קיים. הקידום נועד לחשוף אותו הן לבית העסק, הן למוצרים ולשירותים שהוא מספק, הן להנחות ומבצעים שהוא מציע, והן לטיב השירות שבית העסק נותן ללקוחותיו.

קידום אורגני גוגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד