י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024

ביטוח לכלב – אלו יתרונות ישנם ברכישת פוליסה

תוחלת חייו של כלב ממוצע היא 10-13 שנה. זה תלוי כמובן בגזע, באופי הגידול שלו ואיכות הטיפול בו, אך כך נהוג להסתכל על מרבית הכלבים ועל תוחלת החיים שלהם. 13 שנה היא תקופת חיים לא קצרה, לא עבור בני אדם וכאמור, לא עבור כלבים

ביטוח לכלב – אלו יתרונות ישנם ברכישת פוליסה
ביטוח לכלב צילום: FREEPIK

במשך תקופה זו, אפשר להעריך שהכלב חווה לא מעט אירועים המחייבים טיפול רפואי, החל ממחלות, דלקות ועד למקרים קיצוניים ונדירים יותר כמו, חבלות, פציעות, שברים ודברים נוספים. כל אירוע כזה, מאלץ את בעליו להוציא סכומי כסף לא קטנים על הטיפול ועל מה שנלווה עליו. מאחר וכלבים אינם נהנים מביטוח בריאות ממלכתי כמו בני אדם, אזי שעלויות הטיפול נופלות אך ורק על בעלי הכלבים.

הפתרון שנמצא לכך הוא ביטוח לכלב. זו פוליסת ביטוח, המזכירה במובנים מסוימים פוליסת ביטוח בריאות פרטית שבני אדם רוכשים לעצמם, עם ההתאמות הנדרשות לכלבים. את הפוליסה ניתן לרכוש עוד שהכלב גור ולחדש אותה מדי שנה, כך שאם חס וחלילה יהיה צורך להשתמש בה, בשביל לכסות טיפול רפואי, הדבר יתאפשר.

מה היתרונות של ביטוח לכלב?

ביטוח לכלב נושא איתו מספר יתרונות:

היתרון הראשון והבולט, היא העובדה שהוא מכסה מגוון רחב של פרוצדורות רפואיות שהכלב עלול להזדקק להם. החל מבדיקות דם וטיפולים פשוטים וכלה בניתוחים, אשפוזים וטיפולים הרבה יותר מורכבים. צריך לזכור, כל טיפול כזה מתחיל במאות שקלים ויכול לטפס בקלות לאלפי שקלים. לכן, הכיסויים של הפוליסה יכולים למנוע הוצאות כספיות משמעותיות.

היתרון השני הוא היכולת לספק לכלב טיפול רציני, יסודי, מבלי להתפשר ומבלי לחשוש, שמא העלויות הכספיות שלו יקשו לספק אותו. למשל, אם הכלב חולה במחלה מסוימת ויש צורך לספק לו טיפול קבוע, הביטוח יכול לכסות זאת, על פי תנאי הפוליסה, ואז אין חשש שמא העלויות ימנעו מבעליו לספק לו אותו.

יתרון שלישי מתייחס להיבט של צד ג'. היבט זה קשור לכך, שאם הכלב גורם נזק לאדם אחר או רכוש, הרי שהביטוח יכסה את הנזקים והבעלים לא יצטרך להתמודד עם ההשלכות הכלכליות בעצמו.

איך רוכשים ביטוח לכלב?

ביטוח לכלב רצוי לרכוש, כבר כשהוא גור. כך אפשר יהיה לספק לו את כל מה שהוא צריך מגיל צעיר ולהיות מכוסה מבחינה כלכלית.

לשם כך, יש לפנות אל חברה המציעה פוליסה משתלמת בתנאים אטרקטיביים. החברה תבדוק את מצבו של הכלב, המאפיינים שלו ואז היא תקבע איזו פוליסה אפשר לספק לו ובאילו עלויות.

יש לקחת בחשבון, שלא כל הפוליסות דומות והעלויות אינן שוות עבור כל הכלבים. זאת מאחר ולא כל סוגי הכלבים דומים, ובדומה לבני אדם, לכל אחד מהם יש תנאים וצרכים אחרים. אחרי שבוחנים מה החברה מציעה אפשר לבדוק האם זה באמת משתלם.

כלבים ביטוח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד