י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024
"העם איתך"

סמוטריץ': "קבלת עסקת החטופים - ניצחון לחמאס והרמת דגל לבן"

השר בצלאל סמוטריץ׳ יצא בהצהרה מהכנסת נחרצות נגד עסקת החטופים. "זו תבוסה נוראה והפסד תוצרת כחול לבן שיעניקו חלילה לחמאס על מגש של כסף ניצחון מהדהד וישלחו את כל אויבינו מסביב להכין את הטבח הבא ולחסל את המפעל הציוני", אמר

סמוטריץ': "קבלת עסקת החטופים - ניצחון לחמאס והרמת דגל לבן"
בצלאל סמוטריץ' צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר הציונות הדתית, שר האוצר בצלאל סמוטריץ' התייחס בצהריים (שלישי) ל"יוזמת התיווך המצרית" ואמר כי "היא בדיוק לחזור למציאות הלא נורמלית שהייתה כאן בשני העשורים האחרונים. ככה בדיוק הסתיימו כל "הסבבים". הצעת תיווך מצרית שבסופה חמאס חי, בועט, מתעצם ומתכונן לטבח הנורא הבא". 

לדבריו, "זו תבוסה נוראה והפסד תוצרת כחול לבן שיעניקו חלילה לחמאס על מגש של כסף ניצחון מהדהד וישלחו את כל אויבינו מסביב להכין את הטבח הבא ולחסל את המפעל הציוני. 

מי שיתן ידו לכך ייזכר לדיראון עולם בדברי ימיה של המדינה היהודית והוא אינו ראוי להימנות על מנהיגיה. ההצעה המצרית והכמיהה האמריקאית והאירופאית הם להפוך את הטבח הנורא ביותר מאז השואה ליום ייסוד מדינת טרור בארץ ישראל. כאילו לא למדו כלום, הם חוזרים וקוראים לאיוולת הזו "שלום" ומבטיחים שהיא תביא לנו ביטחון. כאילו אנחנו לא מלקקים עדיין את פצעי אוסלו שמדממים כאן כבר שלושים שנה עם אלפי הרוגים ופצועים, כאילו לא עברנו את ה 7 לאוקטובר, כאילו לא ברור שהערבים ביו"ש, בדיוק כמו בעזה, רוצים להשמיד אותנו, לרצוח, לשחוט כל אחד ואחת מאיתנו, רק בשל היותנו יהודים שמבקשים לחזור למולדת ההיסטורית שלנו אחרי 2000 שנות גלות ונדידות ולהקים בה מחדש את הבית הלאומי שלנו".

השר סמוטריץ' האשים: "קבינט המלחמה הסכים לוויתורים אסטרטגיים המסכנים את מדינת ישראל. קבינט המלחמה הסכים לסגת ממסדרון נצרים ולאפשר חזרת מאות אלפי תושבים לצפון רצועת עזה ובכך לאפשר לחמאס לכבוש מחדש את השטח. 

קבינט המלחמה הסכים לשחרר מאות רבות של מחבלים כולל רבי מרצחים עם דם יהודי על הידיים. קבינט המלחמה הסכים בעצימת עין להתחיל לדון על סיום המלחמה לפני הכרעת חמאס ולוותר על כיבוש רפיח".

"אדוני ראש הממשלה", קרא השר ואמר "אל תניף דגל לבן. אל תיתן לסינוואר להשפיל אותנו שוב ולנצח במלחמה. ממשלה שתיכנע ללחץ הבינלאומי, תעצור עכשיו את המלחמה באמצע, תימנע מכניסה מידית לרפיח ותחזור להצעות תיווך מצריות שמשאירות את חמאס קיים בתצורה כל שהיא, תאבד באותו רגע את זכות קיומה. ואל תספר לנו בבקשה שאפשר יהיה לחזור לרפיח אחר כך. אתה יודע ואני יודע שהלחץ הבינלאומי רק ילך ויגבר.

אדוני ראש הממשלה, דבר אל בני ישראל ויסעו. תן כבר סוף סוף את הפקודה "רפיח עכשיו". תחליט שהולכים להכרעה ברורה ולא חלילה לכניעה איומה. גלה את המנהיגות הנדרשת לעת הזו. העם איתך. מאחוריך ניצבת היסטוריה בת אלפי שנים שנושאת אליך את עיניה ומי יודע אם לעת כזאת הגעת למלכות. ואם חלילה תחמיץ את הרגע רווח והצלה יעמוד ליהודים ממקום אחר".

בצלאל סמוטריץ חטופים מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד