י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024
כל הפרטים

נתניהו לא ישתתף בטקסי יום העצמאות; זאת הסיבה

ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט שלא לקחת חלק באירועי יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל. לפי מקור המעורה בפרטים הסיבה לכך היא חששו של נתניהו ממחאות נגדו

נתניהו לא ישתתף בטקסי יום העצמאות; זאת הסיבה
יום העצמאות צילום: הדס פרוש/פלאש90

ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט שלא להשתתף באירועי יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל, ובתוכם אף טקס פרס ישראל וחידון התנ"ך. לפי גורם הבקיא בפרטים, הסיבה לכך היא החשש של נתניהו ממחאות - כך לפי דיווח "חדשות 12". 

בלשכת ראש הממשלה סירבו להתייחס לפרסום. כזכור, השנה הטקס יצולם מראש וללא קהל. לשכת השרה רגב מסרה כי "כבר בתחילת העבודה על טקס המשואות הבהירה השרה רגב, כי הטקס השנה יהיה שונה במתכונתו ומותאם לרוח התקופה". 

עוד קודם לכן שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, הממונה על אירועי ה-76 של מדינת ישראל וטקס הדלקת המשואות הודיעה כי השנה בצל המלחמה, לא יתקיים  מופע זיקוקים באירועי העצמאות.

רגב מסרה כי "בעוד כחודשיים נציין את יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל. בכל שנה אנחנו מסיימים את טקס המשואות במופע זיקוקים. אולם, השנה, לצערנו הרב,  לנוכח אירועי השבעה באוקטובר והמלחמה, שאנו בעיצומה, אנו מתאימים את מתכונת הטקס".

בתוך כך, היום ממשלת ישראל הסמיכה את השרה מירי רגב, הממונה על אירועי שנת ה-76 של מדינת ישראל, לערוך התאמה ושינוי במתכונת טקס הדלקת המשואות בשנה זאת בלבד. 

במסגרת השינוי וההתאמה של טקס הדלקת המשואות בשנה זאת, תוסר, בין היתר, ההגבלה על מספר המשיאים לכל משואה וכן יתווספו או יוסרו רכיבים, שהיו נהוגים בו.

ראש הממשלה נתניהו יום העצמאות חידון התנ"ך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד