י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
חצי שנה לבחירות

טראמפ מינה את בניו להכין את כניסתו לבית הלבן

נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ מינה את בניו הגדולים דונלד ג'וניור ואריק לתפקיד האחראים על מינוי פקידי הממשל לאחר היכנסו לבית הלבן: "למנוע מהעכברים של הביצה הוושינגטונית להיכנס לממשל"

טראמפ מינה את בניו להכין את כניסתו לבית הלבן
הנשיא לשעבר טראמפ לצד בנו אריק צילום: מתוך אינסטגרם של אריק טראמפ

דונלד טראמפ, מועמד המפלגה הרפובליקנית לנשיאות, מינה את שני בניו דון ג'וניור ואריק, לאחראים על "צוות המעבר" לבית הלבן. תפקיד הצוות הוא למעשה לפקח על בחירת 3,000 פקידי ממשל חדשים לאחר הבחירות. 

לפי "ווינט", לטראמפ יש רשימת אישים אותם הוא מעוניין להשאיר מחוץ לממשל - ועל כן מינה את קרוביו לתפקיד. גורמים שמכירים את טראמפ אמרו ל"אקסיוס" כי "המטרה של הצוות בראשות שני הבנים היא להשאיר את הג'ון בולטונים של העולם מחוץ לממשל טראמפ שני".

דון ג׳וניור אמר במספר ראיונות: "אני מתכוון להיות פעיל מאוד בצוות המעבר. אני רוצה לעצור את כל העכברים שמסתובבים בביצה של וושינגטון מלהיכנס לממשל הבא".

כזכור, בראיון למגזין 'טיים' מתח טראמפ ביקורת חריפה על ראש הממשלה נתניהו. "ביבי נתניהו ספג ביקורת בצדק על מה שהתרחש ב-7 באוקטובר", אמר טראמפ, בשיחה עם המגזין. 

"השבעה באוקטובר מעולם לא היה צריך לקרות", אמר טראמפ. "הכל היה שם כדי לעצור את זה. והרבה אנשים ידעו על זה, אלפי אנשים ידעו על זה, אבל ישראל לא ידעה על זה, ואני חושב שמאשימים אותו בזה מאוד ובצדק".

מלחמת חרבות ברזל דונלד טראמפ אריק טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד