כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
הסיקורים הגדולים

אחרי 20 שנה, הכתב עוזב: "יהיה קשה לי להיפטר"

כתב חדשות החוץ של עיתון מעריב, חיים איסרוביץ בעשרים השנים האחרונות עזב את תפקידו וסיכם בפוסט מיוחד את ההישגים והסיקורים הגדולים

אחרי 20 שנה, הכתב עוזב: "יהיה קשה לי להיפטר"
קורא עיתון מעריב. אילוסטרציה צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

כתב חדשות החוץ של העיתון 'מעריב' ב-20 השנים האחרונות, חיים איסרוביץ הודיע על עזיבה.

בפוסט שפרסם ברשת X הוא בישר על העזיבה וסיכם את התקופה, "היום הופיע בפעם האחרונה השם שלי בעיתון מעריב ככתב לענייני חוץ. אחרי שני עשורים בעיתונות (במעריב על גלגוליו השונים), כמעט 40 אחוז מהחיים, אני יוצא לדרך חדשה בתפקיד סגן מנהל וחוקר ראשי במרכז המידע למודיעין ולטרור. אמנם כבר לא עיתונות, אבל עדיין בתחום הדיווח והעברת המידע לציבור ובהחלט אתגר מרתק במיוחד בתקופה שבה אנחנו נמצאים כבר קרוב לשבעה חודשים".

"באפריל 2004, הצטרפתי לצוות ההקמה של אתר nrg מעריב, תחילה כעורך חדשות ולאחר מכן כעורך חדשות החוץ, עד שנאלצתי לעזוב ביולי 2013, כאשר מעריב כבר הגיע לרגעיו האחרונים ברחוב קרליבך 2. חודשיים לאחר מכן, התחלתי לכתוב מדור חוץ שבועי עבור עיתון סופהשבוע (של בן כספית ויוצאי מעריב) וכאשר אלי עזור החזיר לחיים את המותג מעריב במאי 2014 התמניתי לכתב החוץ הראשי".

מתוך Xחיים איסרוביץצילום: מתוך X

"אלה היו 20 שנה מרתקות שבמהלכן סיקרתי את הסיפורים המרתקים בעולם הדינמי והבלתי צפוי שבו אנחנו חיים. העבודה ככתב חוץ הביאה אותי למקומות שהייתי יכול רק לחלום עליהם - ארמון הנשיאות בקהיר ליד הנשיא מובארק; לראות את ברק אובמה בוועידה הדמוקרטית בדנבר בדרך להפיכתו לנשיא השחור הראשון; ביקור בקוריאה הדרומית שבצירוף מקרים היסטורי התקיים בדיוק כאשר טראמפ הכריז כי ייפגש עם קים ג'ונג-און, ועוד שלל רגעים שעליהם כתבתי באלפי ידיעות וכתבות".

"אני אמנם אומר שלום לעולם העיתונות, אבל מהחיידק של סיקור העולם עדיין יהיה קשה לי להיפטר. אז אמשיך לעדכן בערוץ "מבט עולמי" בטלגרם ובשאר הרשתות החברתיות, אבל אולי בתדירות נמוכה יותר מהרגיל. מקווה שתמשיכו לעקוב לקרוא. תוכלו למצוא אותי גם בהרצאות, בראיונות ובמאמרים".

"ואסכם בתפילה החשובה ביותר של ימינו: מי ייתן שבקרוב ישובו כל החטופים והחטופות, החלמה מלאה לכל הפצועים וחיבוק חם למשפחות השכולות וחזרה מהירה הביתה לכל המפונים בארצנו מהדרום ומהצפון. שנדע עוד ימים טובים!". כך איסרוביץ בפוסט.
 

 

חיים איסרוביץ מעריב עזיבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד