ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
"עסקה איומה"

השרה: "הממשלה זורקת לפח את מטרות המלחמה בשביל להציל עד 33 אנשים"

השרה אורית סטרוק תקפה את העסקה המסתמנת ואמרה: "מאות אלפי חיילים יצאו להילחם, ממשלה שזורקת את זה לפח בשביל להציל 33 או 22 אנשים אין זכות קיום"

השרה: "הממשלה זורקת לפח את מטרות המלחמה בשביל להציל עד 33 אנשים"
תמונות החטופים צילום: יונתן זינדל פלאש 90

השרה אורית סטרוק תקפה הבוקר (רביעי) את עסקת החטופים המוצעת על פי דיווחים שונים והבהירה: "מאות אלפי חיילים יצאו להילחם, ממשלה שזורקת את זה לפח בשביל להציל 22 או 33 אנשים אין זכות קיום".

סטרוק אמרה בריאיון בגלי צה"ל: ''ממשלה שמוציאה מאות אלפי אנשים לקרב למען המטרות שהממשלה הגדירה ובעצם זורקת את מטרות המלחמה לפח בכדי לשחרר 22 או 33 בעוד רוב החטופים נשארים בעזה ללא סיכוי לשחרור מלבד בעצירת המלחמה - אין לה זכות קיום''.

עוד אמרה: "העיסקה המסתמנת תפקיר את הרוב הגדול של החטופים ותגזור את גורלם ולכן זו עסקה איומה שגם תפקיר את תושבי עוטף עזה ואת תושבי הצפון.

הממשלה יצאה למלחמה עם החלטה ברורה על יעדי המלחמה שכוללים את פירוק והשמדת שלטון החמאס, יצירת תנאים להשבת החטופים והסרת כל איום מרצועת עזה כלפי ישראל. העסקה הזאת מפנה עורף לכל מטרות המלחמה כולל ליעד ליצירת תנאים להשבת החטופים כי משמעות העיסקה היא שעכשיו ישראל תחזיר מס' מסויים של חטופים ולאחר מכן לא יהיה במה לשלם כדי להחזיר עוד חטופים כי העסקה הזאת מפסיקה את המלחמה", דברי השרה. 

 

אורית סטרוק חטופים עסקת חטופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד