ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
המבצע מתקרב?

לקראת רפיח: צה"ל מעדכן על הרחבת האזור ההומניטרי הבטוח

דובר צה"ל בערבית סגן-אלוף אביחי אדרעי עידכן את תושבי עזה על הרחבת האזור ההומניטרי הבטוח בין אזור אל-מוואסי לחאן יונס. הדובר הדגיש: "אנו ממשיכים לעשות מאמצים הומניטריים חריפים לשיפור המצב ההומניטרי"

לקראת רפיח: צה"ל מעדכן על הרחבת האזור ההומניטרי הבטוח
רפיח, עזה לאחר תקיפות צה"ל צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

לקראת הפעולה הישראלית ברפיח, עידכן היום דובר צה"ל בערבית סגן-אלוף אביחי אדרעי את תושבי דרום רצועת עזה כי האזור ההומניטרי הבטוח המיועד למפוני רפיח יורחב. 

"במסגרת המאמצים ההומניטריים שהופעלו ברצועת עזה, פעלנו להרחבת השטחים ההומניטריים המיועדים בעזה שנמצאים בין אזור אל-מוואסי לחאן יונס, שאליהם יזרום סיוע הומניטרי. כמו כן ריכזנו תיקון קווי מים באזור בני סוהילה", אמר. 

עוד מסר: "בנוסף ללחימה בחמאס ולהמשך פירוקו, אנו ממשיכים לעשות מאמצים הומניטריים חריפים לשיפור המצב ההומניטרי בתוך רצועת עזה כי המלחמה שלנו היא נגד חמאס, לא נגד תושבי עזה", כך לפי "ווינט". 

מוקדם יותר השבוע דווח כי ברקע המשא ומתן לעסקת חטופים בו משקיעות המתווכות וארה"ב מאמץ, וברקע הלחץ הבינלאומי הגובר להימנע מפעולה ברפיח - ראש הממשלה נתניהו דחה בפעם השנייה מועד לתחילת הפעולה ברפיח. 

יו"ר הציונות הדתית שר האוצר בצלאל סמוטריץ' התייחס ביום שישי לעסקת החטופים המוצעת על פי דיווחים שונים והבהיר לראש הממשלה: "אם תבטל את הפקודה לכיבוש רפיח באופן מיידי - לממשלה בראשותך לא תהיה זכות קיום".

 
רפיח דובר צה"ל מלחמת חרבות ברזל בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד