ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
מסוק הוקפץ

שעות של דאגה בים המלח: תלמידי הישיבה נעדרו

הכוחות הוקפצו לחוף נווה מדבר בשל דיווחים על צעירים שייתכן ונסחפו לעומק המים במהלך אירוע של תלמידי ישיבות ממודיעין עילית | צוותים מיחידות החילוץ חילצו מספר בחורים שפונו לבתי החולים, סריקות במטרה לשלול נעדרים נוספים

חיפושים בים המלח, ארכיון
חיפושים בים המלח, ארכיון צילום: כבאות והצלה יו"ש

כוחות רבים הוזעקו הערב (רביעי) לחוף נווה מדבר שבים המלח בשל דיווח על מספר צעירים שייתכן ונסחפו לעומק הים. בשעות האחרונות נערך במקום אירוע לתלמידי ישיבה ממודיעין עילית, והמארגנים דייווחו למשטרה על כמה צעירים שנעדרים.

הסריקות בים המלח צילום: ללא

המשטרה עדכנה בתום סריקות נרחבות כי מספר צעירים ששהו בתוך המים הוצאו בבטחה ע"י יחידת החילוץ מגילות לעבר החוף. בשעה זו נערכות סריקות נוספות בים בסיוע סירה במטרה לבחון אם ישנם נעדרים נוספים. חלק מהצעירים שחולצו פונו לבתי החולים בירושלים.

יחידת החילוץ מגילות ים המלח מסרה כי כלל מתנדבי היחידה הוקפצו לסריקות, במהלכן רחפן זיהה במים שישה ששוחים לכיוון החוף. "מחלצים של היחידה עם סירה בדרכם לחוף. מסוק של היחידה האווירית במשטרה עם סיירי אוויר מהיחל"צ בדרכם לסריקות מהאוויר", נאמר בהודעת המשטרה.

מפקד יחידת החילות מעדכן על החיפושים צילום: יחידת החילוץ מגילות ים המלח

מתן מוראד, מפקד יחידת החילוץ מגילות ים המלח, של מחוז ש״י מסר: "מדובר באירוע מורכב עם מספר מטיילים גדול, שמצריך עבודה של צוות איתור הנעדרים של היחידה על מנת לבנות תמונת מצב ולהבין היכן נמצאים ומי הנעדרים. הכניסה בשעות הלילה לים המלח מסוכנת בגלל משטר רוחות מערביות המקשות על היציאה".

"עשרות מתנדבי היחידה בשיתוף פעולה עם משטרת ישראל, חטיבה 417, להבה, יל״מ כב״א ומד"א, וסירה של יחידת החילוץ, מנסים לאתר ולוודא שלא נשארו מתרחצים במים", הוסיף מוראד.

 

ים המלח חילוץ בין הזמנים מודיעין עילית תלמידי ישיבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד